Aikanaan, vuonna 2015 itselläni oli neljä autoa viivalla kun hankin vähän käytettyä. Autot olivat silloin uusimmat korimallit Mersun E-sarjan farkku, BMW X3, Lexus RX ja Outlander PHEV. Kaikki nelivetoisina ja saksalaiset dieseleitä, japsit bensa-hybridejä. Voiton näistä vei Outlander. Uusi tekniikka ja peruskäytös lähellä X3:a vievät päätökseen. En sinänsä koskaan ole ollut premium- tai merkkiuskovainen, vaan paras paketti voittaa.
Mitsusta tykkäsin sen verran, että vaihdoin sen vuoden 2018 lopussa uudistuneeseen malliin (kannattaa muuten valita käytetyistä 2.4 l koneella oleva uudistettu malli). Ainoa mikä harmitti oli sitten todella nopea arvon lasku, 1,5 v 56000 EUR uutena 32000 EUR vaihdossa. Mutta tämähän on sinänsä käytettyä ostavan voitto, etenkin jos noita parhaiten varusteltuja tähyää. Varmaan tuontiautojen suuri määrä ja edulliset karvalakkiversiot vaikuttavat hintakehitykseen.
Mitsu vaihtui Toyota RAV4 plugarin joka on toki parempi auto, mutta toki katselen uutta Mitsun PHEV:tä, jos täysin uusi malli Suomeenkin tulee ja esim. suorituskyky on Tojon tasoa.
Mitsusta tykkäsin sen verran, että vaihdoin sen vuoden 2018 lopussa uudistuneeseen malliin (kannattaa muuten valita käytetyistä 2.4 l koneella oleva uudistettu malli). Ainoa mikä harmitti oli sitten todella nopea arvon lasku, 1,5 v 56000 EUR uutena 32000 EUR vaihdossa. Mutta tämähän on sinänsä käytettyä ostavan voitto, etenkin jos noita parhaiten varusteltuja tähyää. Varmaan tuontiautojen suuri määrä ja edulliset karvalakkiversiot vaikuttavat hintakehitykseen.
Mitsu vaihtui Toyota RAV4 plugarin joka on toki parempi auto, mutta toki katselen uutta Mitsun PHEV:tä, jos täysin uusi malli Suomeenkin tulee ja esim. suorituskyky on Tojon tasoa.
Viimeksi muokattu