Jäsenen Öhkymöhky uusimmat tuotokset

  1. Ö

    Nelivedon merkkivalokytkennät

    Vs: Nelivedon merkkivalokytkennät taemmasta pultista..tarkoitat ilmeisesti kahta peräkkäistä olevaa tunnistinta. Joko on jumissa ja ei rajoita jännitettä. Sen saa selville kun otat sen tunnistimen irti ja yleismittarilla mittaa, että päästääkö läpi ja rajoittaa normaalisti, vai päästääkö...
  2. Ö

    Carismaan keskusluk. kauko-ohjaus, neuvoja

    Vs: Carismaan keskusluk. kauko-ohjaus, neuvoja ihan sama
  3. Ö

    Eclipsen sähköt lakkaa toimimasta!

    Vs: Eclipsen sähköt lakkaa toimimasta! jos mahdollista, mittaa maadotuksen kunto, että tulee se vaadittava jännite akulta. 9v ym mittarin näyttäessä tietää huonoa maadotusta. Tosin mittari voi näyttää jännitteen, vaikka virta ei kuljekkaan hyvin, jolloin kannattaa kanssa virtakynällä varmistaa...
  4. Ö

    Eclipsen sähköt lakkaa toimimasta!

    Vs: Eclipsen sähköt lakkaa toimimasta! kun sähköt lakkaa toimimasta, kuuluuko releen naksauta ennen. Siinä tapauksessa voi olla myös rele vika. Releen kannassa voi olla hapettumaa, jota ei nää päälle päin. Jos on käytettävissä sähkökartta, niin siitä kannattaa katsoa sisälle tuleva tsähköt ja...
  5. Ö

    Vuoden 83 lancerissa laatikko vika

    Vs: Vuoden 83 lancerissa laatikko vika jos saat ilmaan auton, niin kokeile sieltä laatikon päästä laittaa vaihteita päälle, niin tunnet, että onko ongelmia jo seisonnassa kytkeytyessä
  6. Ö

    Vuoden 83 lancerissa laatikko vika

    Vs: Vuoden 83 lancerissa laatikko vika unohdinpa mainita, että jos vika ei ole tangon laatikonpuoleisessa stefassa, niin myös kepin juuressa on joskus esiintynyt välyksiä
  7. Ö

    Pajeron perän naksutus ja muita ilmiöitä.

    Vs: Pajeron perän naksutus ja muita ilmiöitä. yleinsä nelikoissa naksuminen johtuu suurimmaksi osaksi laakerivälyksistä. GL5 on hyvä perä öljy ja lukollisille aina GL5LS. Etuperään kannattaa kanssa laittaa hyvä laatunen LS öljy, vaikka ein aina tarviikkaan. SInne etuperään menee niin pieni...
  8. Ö

    EVO VIII GSR:n / MR:n erot ?

    Vs: EVO VIII GSR:n / MR:n erot ? erona on imu ja pakosarjat
  9. Ö

    Lancer '89 1.5i mystinen vika (laturi ja sulake)

    Vs: Lancer '89 1.5i mystinen vika tyhjää akkua ei kannata ruveta lataamaan täydellä virralla. Ekaksi tyhjä akku otetaan irti piuhoista ja laitetaan todella hitaalle lataukselle, jotta heräilee ja rupee jossain vaiheessa ottamaan virtaa vastaan. Nykyaikaset akut menee oikosulkuun jos laitat heti...
  10. Ö

    missä vikaa -99 Pajeron ohjauksessa?

    Vs: missä vikaa -99 Pajeron ohjauksessa? -pajerot on maasto käyttöisiä kulkineita. Siksi niihin on ohjeet 1.8-2.2 luokkaa rengas paineet. Liian kovat paineet aiheuttaa renkaiden erilaista kulumista. Ne on maastovehkeitä :driver jos ajat vain normaalia maantie ajoa, niin kannattaa miettiä...
  11. Ö

    pajero ei käynnisty lämpimänä

    Vs: pajero ei käynnisty lämpimänä käytä vian luvussa. Siellä on jokin lämpöanturi pimeenä, joka lämpimällä koneella ei anna vaadittavaa tietoa
  12. Ö

    Pajeron vaihteet ongelma

    Vs: Pajeron vaihteet ongelma eli äärilaidat. Tangollisella välityksellä tarkistaisin ekana tangon ja laatikon vivun välisen helan. Se tuppaa väljistymään tai jos on liian kireällä. Ei maksa paljoa se hela paketti. Metalli prikkojen käyttö välyksen poistamisessa kannattaa unohtaa. Huomaat kyllä (=
  13. Ö

    Mihin asti uskaltaa Pajeron ahdot nostaa vakiohiluilla?

    Vs: Mihin asti uskaltaa Pajeron ahdot nostaa vakiohiluilla? muuttuvasiipisissä turboissa ahdon nosto voi aiheuttaa yliahtamisen ja hätäkäytölle siirtymisen. Tosivanhoissa malleissa ei kovinhelposti mene hätäkäytölle jos ollenkaan :D
  14. Ö

    Pajeron perän naksutus ja muita ilmiöitä.

    Vs: Pajeron perän naksutus ja muita ilmiöitä. Nelivetoa ei kannata pyörittää yhtä rengasta ilmassa. Ne lukot ja kytkentä levyt tykkää hunajaa sellasesta. Ja kuivalla pitävällä alustalla kannattaa välttää älyttömiä sutimisia, sillä jakoloota joutuu koville. Nelikko päälle esim kun sitä...
  15. Ö

    Pajeron jarrupaineensäätimen herkistys (Korjausohjeet lisätty)

    Vs: Pajeron jarrupaineensäätimen herkistys jostkin jarrupaineen säätimet toimivat vain kuormalla, sekä ajettaessa. DYnamometrillä niitä ei voi testata. Mersuissa ja monissa muissa HA autoissakin ei pystytä testaamaan takajarruja ja kokematon katastus mies voi luulla jarruvialliseksi.
Takaisin
Ylös Bottom