Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Onhan tuossa video?
Pakoputken lämpösuoja pellit kokeiltu?
Kampiakselin hihnapyörästä vulkanointi pettänty?
Tai jakohihnan hydraulinen kiristin antautunut? (Vai onko tässä semmonen systeemi, kuin vanhemmissa?)
Ajankuluksi kooklettelin, niin oliskohan ohjekirjassa pieni käännösvirhe? Kun enklannin kielisessä tarjoaa BACK UP nimeä sille sulakkeelle. Onko jonkun muistin yms. jatkuvat virrat sen kautta. Tuskin tämä paljon auttaa, mutta kuitenkin.
Pitäskö olla Mitsubishin oma MUT testeri, että saa kaikki koodit yms. luettua ja kuitattua? Et merkkiliikeessä käyttää...
Onko pidetty akku irti se ~30min. että nollaantuuko koodit?
No jos pätee vanhemman 4g92 ohjeet
-niin ei sais ruuvailla miten sattuu...
-Sen tk.m. pystyy yleismittarilla mittaamaan onko rikki..?
- Uge tekemä kaasuläpän säätöohje...