Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: mikä olisi hyvä ja pirteämpi moottori L-200:seen
[quote author=DaJackal link=topic=60367.msg488188#msg488188 date=1506945892
Menee tehorajoista (vai vääntörajako se nykyään on, kuitenkin) yli, ei saa katsastettua tuolla koneella.
Tehorajoista? :nykii oma L200 -92 vanhus puskee 200bhp...
Vs: 4d56/4d56t Kampiakselien erot
Aika hurjat on kulutukset. Omassa vanhassa fossiilissa -92 noin 200 heppasena kuluttaa 7-8 satasella, sit jos antaa saapasta niin 10 satasella. En mene amatööri mitsuilijana ihmeemmin arvailemaan, mutta voisin veikkaa että 2007 asti on aika samat hilut...
Vs: Pajeron jakohihnan vaihtoproggis -huomioita
Tuota, mites kun jossain maailman foorumilla meinattiin että 2,5L dieselissä ei ota venttiilit mäntiin vaikka remmi menee poikki? Itellä meni mökki pimeeks ahdot noustessa 1,2 ja tasapaino akselien remmi poikki, nokka akselin 4/5 pukkia halki...
Vs: L200 pikku laatikon taka kiinnityksen pultit
Juu, kattelen. Tärinä kumista ja vaihdelaatikon pääty kumista oli pultit poissa. Liekkö laatikko rempan jälkeen unohtunu, kun kierteet oli ehjät. Jakolaatikon pelti panssarin pultit sopi kiinnikkeisiin ja työkalu pakista löytyi pajeron tai...
Neliveto L200 1992 ja laatikon perässä kumityyny alla ja vasemmalla väljä rinkula. Molemmista on pultit varissu pois tai niitä edellinen omistaja ole kiinnittänyt. Kysymys kuuluu, onko jenka ihan normaali vai tarviiko mitsu tiskiltä hakea? Kuinka pitkät ja millä jenkalla? Tarvis saada...