Jäsenen HannuK uusimmat tuotokset

  1. H

    Mitsubishi outlander phev 2016 jousitus/iskunvaimennus

    En tehnyt muita muutoksia, kuin nuo korotuspalat. Suurin homma oli muuten takaa pverhoilujen ym purkutyöt, että pääsi taka phersonien yläpäihin kiinni. Saa nähdä, mitä katsastus mies sanoo. Ajo-ominaisuudet ei minusta muuttuneet merkittävästi mitenkään.
  2. H

    Mitsubishi outlander phev 2016 jousitus/iskunvaimennus

    Moi, Minä laitoin ebaysta tilaamani 30mm korotuspalikat -21 mallin phev:iin. Laitoin eräkäyttöä ajatellen myös halkaisijaltaan 20mm korkeammat vahvistetut kitkarenkaat niin maavara kasvoi näin sen 40mm. Yllätys oli se, että pyöränkulmat oli operaation jäljiltä kaikki toleransseissa, eli ei...
  3. H

    Outlander PHEV 2019 korotus

    Tämä kiinnostaisi minuakin. Tuohon lisäksi vielä ajoakun panssari.
  4. H

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Kiitos vastauksesta, täytyypä huomenissa viedä rele tutkittavaksi/säädettäväksi ja sit viikonloppuna Webastoa asentamaan. Sitten vielä toinen kysymys. Lytyykö mistään myynnissä tuolle ajoakulle pohjapanssaria? Se on minusta aika aralla paikalla keskellä autoa. Nykyään on uutisoitu useammassa...
  5. H

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Joo, kyllä se näin on. Löysin wag foorumilta taulukot ja siinäkin lukemat samansuuntaisia. 100%/14kHz/4,2-4,5V
  6. H

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Kiitos. Eli onko nämä ne arvot(100%15kHz/4,7V / High Jännite ohjaus?
  7. H

    Webasto, Outlander PHEV MY19 sähkölämmitys

    Hei, Onko jollakulla tietoa, mitkä on Outlander phev 2021 malliin sopivat säätöarvot IPCU releeseen, mikä ohjaa lämmityslaitteen pyörimisnopeutta Webaston kanssa. t:HannuK
  8. H

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Terve, Täällä uusi phev -21 omistaja. On muuten eka Mitsu meille. Vaimon työmatka autoksi ja minun eräkäyttöön tämä hankittiin. No nyt olen päättänyt asentaa tähän Webaston ja oikeastaan kaikki asiat on selvitetty ja osat hankittu, mutta koska hankin IPCU releen ihan summissa, niin haluaisin...
Takaisin
Ylös Bottom