Jäsenen J0J0 uusimmat tuotokset

  1. J

    3000GT/GTO VR4 ABS-anturi, eteen vasemmalle. 2gen, '94.

    No jos viitsit vilkuilla niin hienoa. 80€ löytyi purkuosana kotimaan kamaralta, täytyy vielä mittailla itse anturi ennenku vaihtaria alkaa hankkimaan.
  2. J

    Eroavuustodistus GTO VR4 / 3000GT SL??

    Ah, muutamaa vuotta myöhemmin tämäkin homma on enää ABS-valon sammuttamista vaille muutoskatsastettu. ;)
  3. J

    Onko vr4 3000gt nokkapellin scoopit vain koristeita?

    3000GT:ssä ei ole scooppeja. (Scoop eli "kauha" on ajoviimaa vasten oleva imuilman keräin) 1genissä on iskaritolppien yläpäille tilan tekemiseksi muoviset hatut reikien päällä, uudemmissa peltiin on muotoiltu patit niiden kohdille.
  4. J

    3000GT/GTO VR4 ABS-anturi, eteen vasemmalle. 2gen, '94.

    Ostetaan otsikonmukainen ABS-anturi. Kalajoki. Tero Yrjänä, 045 130 4223
  5. J

    Eroavuustodistus GTO VR4 / 3000GT SL??

    Vs: Eroavuustodistus GTO VR4 / 3000GT SL?? Joo saattaahan se olla. Olihan tuossa kohtuudella hommaa, kolme viikkoa otti aikaa kuutena päivänä viikossa. Sähköjen kanssa vähän laiskemmalla tahdilla pari viikkoa lisää. Täytyypä yrittää tavoittaa tuota Meriläistä, josko saisi pian ajella muutenkin...
  6. J

    Eroavuustodistus GTO VR4 / 3000GT SL??

    Vs: Eroavuustodistus GTO VR4 / 3000GT SL?? Niin no, siis onhan niitä ainakin yksi tehty. Kysymys olikin, että oisko joku muukin toteuttanut kuin minä, joku jolla olisi niitä tarvittavia lappusia mulle.. :)
  7. J

    Eroavuustodistus GTO VR4 / 3000GT SL??

    Morientes! Mahtaakohan kukaan olla tehny tekniikkaswappia ja nakannu VR4-tekniikkaa voimansiirtoineen etuvedon tilalle? Hommahan vaatisi leimaa varten poikkeusluvan vetotavan muutoksen myötä ja sitä varten tarvittaisiin tosite korirakenteiden eroista. Onko tällaista lappua kellään valmiina?
  8. J

    -92 GTO nakuttaa ???

    Vs: -92 GTO nakuttaa ??? Tuskin on painelaakeri, se ääntää silloin kun kytkin on painettuna. Voipi olla joku laatikon laakeri, toivottavasti kuitenkaan ei, ovat työläitä vaihdettavia.
  9. J

    GT 3000 ISKARIT VAI...???

    Vs: GT 3000 ISKARIT VAI...??? No ainakin tuo Eco/pwr -nappula on automaattilaatikon ohjelmavalitsin.. Toisekseen, mulla on ehjät vaparin takaiskarit ylimääräsenä ja "periaatteessa" myös etuiskarit. Ovat siis VR4:n, en tiedä onko niissä eroa.
Takaisin
Ylös Bottom