Jäsenen jamppaz uusimmat tuotokset

  1. jamppaz

    Carisma/Keskuslukon kaukosäätö

    Vs: Carisma/Keskuslukon kaukosäätö Kysytäämpä tässä kun on valmiina aihekin. Sama auto samoilla kaukosäätimillä. Toinen säädin oli pitkään käyttämättä koska siinä ei ollut pattereita kun auton käytettynä ostin. Vilkaisin toimivan säätimen sisään pariston mallia miettiessä, jonka jälkeen laite...
  2. jamppaz

    Mitsubishi Carisma -00 Takalasin pesuri.

    Vs: Mitsubishi Carisma -00 Takalasin pesuri. Omassa autossani on sama vika ollut jo auton ostosta lähtien. Pyyhkiä toimii hyvin mutta nestettä takalasille ei saa kuin taivaalta. Huollossakaan eivät tehneet asialle muuta kun kirjasivat sen toimimattomuuden kuittiin. Olen antanut sen olla koska...
  3. jamppaz

    Kysely: Ensimmäinen Mitsubishisi ?

    Vs: Kysely: Ensimmäinen Mitsubishisi ? Tää nykynen Carisma on kyllä mulle ihan ensimmäinen tuttavuus Mitsubishien maailmaan. 5000km takana ja vielä ihan tyytyväinen olen hankintaani!
  4. jamppaz

    Muita pienoismallirakentajia?

    Vs: Muita pienoismallirakentajia? Itsekkin joskus nuorempana (kun oli aikaa) kasailin muutaman auton ja moottoripyörän. Hieno harrastus tää kyllä on, täytyy myöntää ja toivoisin että saisin jostain töiden ja muun elämän keskeltä järkättyä sen verran aikaa että voisin herättää henkiin...
Takaisin
Ylös Bottom