Jäsenen JaniP uusimmat tuotokset

  1. J

    Grandiksen iskarit

    Vs: Grandiksen iskarit On, se risa. Tuskin sitä tarttet.
  2. J

    Grandis (7 henk.) kuskinpuol. takapenkki jumissa

    Vs: Grandis (7 henk.) kuskinpuol. takapenkki jumissa Mulla tekee satunnaisesti samaa, mutta vaan sellasissa parkkipaikkataistelu mittakaavassa. Eli vaikka riehuu ja rempoo niin se ei liiku mihinkään. Muksu kontin kautta ulos ja kun kaupasta tulee takaisin niin se penkki liikkuu niinkun pitää.
  3. J

    Grandiksen iskarit

    Vs: Grandiksen iskarit Jako menee ilmeisesti diesel/bensa. Kummassakohan on painavampi keula? Tilaan vahvistamattoman, koska aion vaihtaa vain yhden iskarin nytten. Perustuu siihen että mun mielestä tuo on niiannut aina keulaa tosi syvälle hidastetöyssyjen jälkeen. Jopa niin syvälle että voisin...
  4. J

    Grandiksen iskarit

    Vs: Grandiksen iskarit Näyttää olevan osanro: 4060A248
  5. J

    Grandiksen iskarit

    Mistä Grandikseen iskarit? AD:llä olisi KYB merkkiset iskarit, mutta nekin kysyi että onko autossa vahvistamattomat vai tavalliset jouset. Niitä saisi tilauksella muutaman viikon kuluessa. Auto pomppasi tänään katsastuksessa apparin puoleisesta iskarista ja uutta kaipailisin. Saksassa iskari...
  6. J

    Kylmä Grandis

    Terve, Otan auton huomenna nosturille kun pitää tehdä kaikkea pientä. Kysyisinkin että miten saada autoon lämmintä? Kuskin ja pelkääjän jalkatila on kuin pakastinarkku ja kun pidempi reissu edessä niin mielelläni suojaisin autoa jotenkin. Laittaako pahvia keulalle vai moottorin alle? Onko alla...
  7. J

    Grandiksen takatilan puhallin puhaltaa vain kylmää + moottoriongelmaa?

    Vs: Grandiksen takatilan puhallin puhaltaa vain kylmää + moottoriongelmaa? Tämä on muuten totta. Vielä kylmempi pakastin on mun Grandiksessa pelkääjän puoli. Pitäs just lähteä tekemään pidempi reissu ja virittelen pahveja yms. virityksiä oviin ja keulalle koska muuten jalat yksinkertaisesti...
  8. J

    Grandiksen varustelu?

    Viimeisin Mitsu oli 90-luvun alussa -78 galant ja jotenkin "hairahduin" eilen ostamaan 2006 Grandis Inviten. MP3 soitin siinä onkin, mutta huomasin jossain esitteessä ainakin navinäytön ja katossa viihdekeskuksen. Saakos näitä jälkikäteen asennettua. Onko tuohon ollut sitten parkkitutkaa...
Takaisin
Ylös Bottom