Jäsenen jrpas33 uusimmat tuotokset

  1. J

    Outlander 2008 valoautomatiikka/päivävalot

    Löytyyköhän jostain sellainen kones millä sais ohjelmoitua tuosta Outlanderin valoautomatiikkaa, katkaisijassahan olis toimintoja mutta kun suomeen tullessa laitettu lakien mukaan miten siihen aikaan piti olla. Nyt olis kiva saada vaikka se nolla asento päivävaloasennoksi.
  2. J

    Outlander Dsl 2007 koiranluut

    Vs: Outlander Dsl 2007 koiranluut Tarvikeliikkeet tosiaan pysty kohtuu hintoihin jos haluavat. Netistä tilaamalla saa säästöä, toki toimitusaika on aina toista viikkoa. Hyvin toimii ainakin toi autonvaraosat24.fi, itse tilannut sieltä jakoremmisarjan, jarruosia, koiranluut taakse yms..
  3. J

    Outlanderiin kesärenkaat

    Vs: Outlanderiin kesärenkaat Itse olen kans hankkimassa kesärenkaita, olen miettinyt kokoa 235/65R18, sais tuolla koolla vähän lisää kummia vanteelle, kyyti paranis. Halkaisija kasvaisi 5,8 cm ja nopeus kasvaisi 8 km/h. Onko kokemuksia eri rengaskoosta muilla?
  4. J

    Lisälämmittimen asennus Outlander II, onko kokemuksia?

    Tuli hankittua Outlander 2008 2.0 riisseli, nyt pitääs asentaa vanhasta autosta irroitettu eberspächer lisälämmitin tuohon. Onko kellään kokemuksia vastaavasta autosta ja asennuksesta? Tankin huoltoluukkua katselin, en löytänyt ollenkaan. Kokeilen ilmeisesti ainakin ensin polttoaine syötön...
Takaisin
Ylös Bottom