Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Lisäänpä itse. Aikani googletellen niin löysin kuvan et tarkistusproppu sijaitsee raidetangon etupuolella viistoon ylöspäin. Siellähän se oli joten täyttöaukonkin löydettyäni saan itsekkin lisättyä tarvittavan määrän.
Juu oon lukenu tuon. :)
Siinä puhutaan täyttöaukosta ja tarkistus aukosta ni missä ne sijaitsee tarkalleen? Ja pitääkö tuo 40astetta olla öljyn lämpötila ja miten saan sen mitattua?
Hei! Nyt tarvitaan apua! Löytyykö Oulun seudulta ketään joka osaa tarkistaa/ lisätä oikian määrän öljyä Outlanderin tc-sst lootaan? Auto pukkas vakhteisto öljyä pihalle parin päivän ajan ennen kuin huomasin. Sitä vuoti lauhduttimelle menevästä letkusta.
Nyt en uskalla ajaa yhtään metriä ennen...
Tutkimuksien jälkeen ECU:ssa pitäisi olla vika. :( no uutta ecua en ala ostamaan niin jäljelle jää yrittää korjata se. Raahessa on yks liike joka tekee noita korjauksia. Kysymys kuuluukin et onko tuo ecun irroittaminen millainen homma ja mikä loota se on tuolla konehuoneessa ja voiko sen itse...
Päivitystä: Kellojousi/spiraali vaihdettu deltassa. Edelleen cruise vaan vilahtaa... :( olivat korjaamollakin vähän ymmällään ku olivat varmoja et siinä vika. No parin viikon päästä lisätutkimuksiin/ valohoitoon... Saa nähä millasen laskun keksivät loppujen lopuksi...
Voisikohan olla vetoakseli? Minulla täristi pienillä vauheilla kiihdyttäessä 2 vedolla, 4veto auto kohdalla täristi vähemmän ja 4veto lock kohdalla vielä vähemmän. Syynä oli oikian puoleinen vetoakselin sisempi nivel. Kannattaa ainaki tutkia tuokin mahdollisuus.
En oo vielä tehny asialle mitään ku ei se vielä oo pahentunu ja ei jaksa ainakaa vielä viedä korjaamollekkaa testiin ku en tiedä saako ne mitää irti siitä jos se ei niitten testissä nyi. :)
Lisäänpä ite. Ei mulla ainakaan siivet ole jumissa ku kaasua painatessa turbon tanko kyl liikkuu ihan mukavasti. Voiskohan tuo p0100 meinaa et jossaki on ilmavuotoo ku ilmamassamittarin vaihdonki jälkeen herjaa välillä sitä.
Miten mr. Muscle käsittely tehdään 2.2hdi koneen turbolle? Osaako joku neuvoa? Voisin kokeilla et auttaisiko ku menee välillä vikatilaan kiihdyttäessä ja antaa vikakoodin p0100. Alakierroksilla ei ole oikein vääntöjä.
Kysäsempä tätä kautta. Mulla on 2010 2.2hdi automaatti outtis ja se on alkanut silloin tällöin nykäseen kiihyttäessä kun laatikko vaihtaa kakkoselta kolmosvaihteelle ja neloselta vitos vaihteelle. Tai oikiastaan se vähän niinku paukahtaa. Välillä alkanut tekemään kolmos vaihteella et nykäsee...
Osaiskohan kukaan oulussa käyttää auki tuota ja kokeilla jos se onnistuis puhistamalla? Ku on vähän sellainen paikka toi et en viittis ite alkaa ronklaan tuota.