Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: L200 2004 VGT ahtimella ahtopaine seilaa
tulipa taas mietittyä liian monimutkaisesti... tankoa säätämällä ahdot asettui, nyt täys kiihdytyksessä 1.1 joten vielä hieman lisää pituutta tankoon ja sitten lastu takaisin paikkaan. :peukku toivottavasti tästä topicista on hyötyä muille.
Vs: L200 2004 VGT ahtimella ahtopaine seilaa
eilen tarkistin tuon VGT solenoidin, ei vuoda, ja sähköisesti pitää olal ehjä koska säätää ja säätää jatkuvasti.. tässä seuraavaksi juuri otan 10mm lenkin käteen ja käyn jatkamassa tangon pituutta.. kampiakselin laakereihin ei tarvitse kurkata koska...
https://youtu.be/Wfvyox9z-dU
Linkissä video VGT actuaattorin toiminnasta,auto paikallaan n. 2100rpm ahtoja jo 0.3-0.5bar ja seilaa reilusti. Autossa stt emtec lastu mutta tekee samaa ilman lastuakin. EGR tulpattu, venttiili paikallaan ja availee sitä miten lystää omia aikojaan... Map anturi...
Vs: 2004 - 2005 L200 tdic 100kw OMISTAJAT HUOMIO!
Nostetaanpa tätä.
Täällä on juuri tälläinen potilas, hirvee suhina ja puhina tyhjäkäynnilläkin jo, mutta onko tietoa että kun lastu on asennettu niin mitä muuta on tehty samalla? Lastunhan saa helposti kiskastua irti ohjainlaitteen välistä...
Vs: L200 nykii kiihdyttäessä
onko varmaa tietoa tästä egr:stä, vaikka venttiilissä asentoanturi niin voiko jättää liittimen irti ilman häiriövalon syttymistä...? ajattelin samalla irroittaa egr jäähdyttimen ja liittyvät hilppeet niin ei viitsisi montaa kertaa koitella... virtaustahan ecu ei...
Vs: galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä
No hainpa oikein 20c maksavan 150 ohm vastuksen ja löin lämpö anturin johtoihin liittimillä ja käytös muuttui täysin!! Ulkolämpötila on nyt jtn. 5-10 ja moottori varmaan oli vielä hieman ehkä lämmin kun ekalle testilenkille lähdin...
Vs: galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä
pitääpä tutustua hieman tohon evoscanniin.. ja aivan oikein, 300 ohm vasta toi 60 astetta.. 200 ohm voisi olla lähempänä, mutta summasummaarum, vika toivottavasti ja tod. näk. on siinä. :peukku
Vs: galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä
noniin! tää lämpötila anturi on pyöriny mun mielessä kokoajan! ed. mainitsemani arvot 0.96kOhm ja 60astetta oli infrapunamittarilla mitattu termarikotelosta.. eli mä hommaan nyt tollasen 0.30kOhm vastuksen ja laitan sen siihen ja...
Vs: galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä
eprommillinen ecu,lämmitetty lambda(uusi ja lämmitys toimii) suuttimet ei oo vakiot, en muista mitkä, mutta siniset rungoltaan.. GTi imusarja ja evo3 pakosarja sekä turbo. hks eccs hukkiksen ohjaus ja 1.3bar MAX paineilla nyt.. että...
Vs: galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä
entäs miten imuilman lämpätila vaikuttaa? jos kokoajan luulee saavansa h**tin kylmää? missä sijaitsee? mullahan on siis karman vortex MAF käytössä.... :-\ alkaa jo hiipiä mieleen moottorinohjauksen vaihto ja MAP ohjaus... mikähän...
Vs: galant E39A "vr-4" swap kylmä rikastuksesta kysymyksiä
Nostetaas taas syksyn tullen tämä.
Sama vaiva edelleen, Lambda vaihdettu ja aikoineen koitin myös plx:n kapeakaista 0-1v lähdöstä syöttää eculle lambdatietoa.. ei vaikutusta!! Nyt lämpötila anturi mitattu ja n.60asteisena näyttää...
Vs: Evo3 kannentiivisteen sopivuus sekä vaihto.
joo, olis hauska nähdä mikä on erilainen.. noista mun kuvista näkee aika selvästi minkätakia ei sovi? :) nyt siellä on se cometic ja toimii ku junan vessa. *kop kop