Jäsenen KimmoL uusimmat tuotokset

  1. KimmoL

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?
  2. KimmoL

    Evo ix ohjaustehostin ongelmaa?

    Vs: Evo ix ohjaustehostin ongelmaa? Eipä ollut deltassa mulle ohjaustehostimen öljyä hyllyssä et joutuu pari päivää odotteleen et saa lisää. oon kyllä vahvasti sitä mieltä että siinä mitään vikaa oo mutta lisäillään nyt ne öljyt sinne maximiin kuitenkin ja seuraillaan tilannetta. Juu on...
  3. KimmoL

    Evo ix ohjaustehostin ongelmaa?

    Vs: Evo ix ohjaustehostin ongelmaa? Juu täytyy tänään käydä hakemassa deltasta öljyä siihen ja laittaa se maximiin asti. Jos se ei auta niin voishan ne öljyt sinne vaihtaakkin kertaalleen. Ohjaus on aivan normaalin tuntuinen kylmänä sekä lämpöisenä. Onko tohon ilmaukseen jotain kikkoja vai...
  4. KimmoL

    Evo ix ohjaustehostin ongelmaa?

    Vs: Evo ix ohjaustehostin ongelmaa? Ehkä pikkasen yliliioiteltu toi ujeltaa sana ennemminkin pientä mourunaa pitää kun paikallaan kääntää rattia ja konepelti on auki. Pitää seurailla tilannetta ja jos pahenee niin vaihdetaan sitten se pumppu uuteen.
  5. KimmoL

    Evo ix ohjaustehostin ongelmaa?

    Vs: Evo ix ohjaustehostin ongelmaa? Ei ole kyllä mitään tietoa olisiko käynnyt kuivana. Auto on ollut meillä vasta maaliskuusta lähtien, autolla on ajettu 98tkm ja siinä on täydellinen huoltokirjakin ja kaikki on tehty ajallaan. joten epäilen että näin olisi päässyt käymään mutta kaikkihan on...
  6. KimmoL

    Evo ix ohjaustehostin ongelmaa?

    Käytin tänään autoa öljynvaihdossa delta autossa ja huoltoukko oli tokassut emännällä hänen autoa sieltä hakiessaan että ohjaustehostin ujeltaa ja maininnut hammastangosta jotain. Ajattelin kyllä huomenna soitella perään ja kysellä tarkempia tietoja. Melko vaimeata ääntä se kyllä pitää että itse...
  7. KimmoL

    Offtopic

    Vs: Offtopic Laittaa muovikukkia niin kestää isältä pojalle :D
  8. KimmoL

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Taitaa olla meikäläinen, kuukauden päivät nyt ollut onnellinen 9 omistaja.
  9. KimmoL

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Eilen tuli kyllä käytyä siwassa mutta autona on musta 9, voihan se olla kyllä joku muukin :)
  10. KimmoL

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Viikonloppuna tuli haettua evo ix :driver
Takaisin
Ylös Bottom