Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: Galant -89 GLS 1.8 kaasari koneen vaihto ->2.0i
meinaatko että siihen menisi turbo? siis vaihtamalla imusajan ainakin, mutta vaatiiko paljon hommia muuten? kenties linkki johonkin?
Vs: Galant -89 GLS 1.8 kaasari koneen vaihto ->2.0i
Kiitos vastauksesta, en siis lähde vaihtaa. Kuulostaa liian isolta hommalta.
Saa vanha kone öljypohjantiivisteet uusiks ja kaasari putsaukseen!
Vs: Galant -89 GLS 1.8 kaasari koneen vaihto ->2.0i
eninten huolestuttaa ongelmat sähköpuolella. Tietäisikö joku pajan/korjaamon missä on kokemusta vastaavanlaisesta operaatiosta?
Elikkäs vanha kaasarikone alkaa vetelee viimeisiä kun ajettu jo 540.000 km.
Löytyi myyjä joka luopuisi 2.0 ruiskukoneesta(-89). Pitäisi kuulemma mennä yks yhteen mutta osaako joku tarkemmin sanoa passaako vanha vaihdelaatikko ja miten paljon sovituksia pitää tehdä kun autossa mm automaattiryyppy...
Onko kukaan törmännyt moiseen? siis ilmasuodattimen sisäpoulella outoa öjlymäistä, kellertävää mönjää joka kyllä irtosi bensalla. Näyttää tulleen alipaineletkusta joka tulee tähän kiinni moottorikannesta. Otin pari kuvaa mönjästä jos joku haluaa nähdä niin laitan mielellään s-postia. onko...
Mitsussa latausongelma. peli on -89 1.8GLXi
Kaikki sähkö toimii mutta ei lataudu. Laturin valo ei pala joten en epäillyt sitä lainkaan. Jostain luin että voi mennä laturi rikki ilman et valo sitä näyttää. Oireet ovat kuten aina huonolla akulla kunnes kuolee ja meikäläinen raahaa taas akkua...