Jäsenen Makkke uusimmat tuotokset

  1. Makkke

    Axxun Galant Gti Dynamic4 -90 -keskustelu

    Vs: Axxun Galant Gti Dynamic4 -90 -keskustelu Onko tähän tullut päivitettävää? Mikä alusta tässä on? Tosi hieno peli kaikin puolin!
  2. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Ratkesko se vuoto sillä OEM frontcasella? Alkaa olemaan itelläkin mysteerivuotoa jakopään puolella, vaihdoin OEM stefatkin jo kerran mutta ei tunnu auttavan...
  3. Makkke

    Keskustelua 4G63 6bolt ja 7bolt lohkoista, sekä niiden eroista

    Vs: Keskustelua 4G63 6bolt ja 7bolt lohkoista, sekä niiden eroista Kappas, minä elin jostain syystä siinä uskossa että Evot 1-3 olisi 6-bolt. Jotenkin varmaan oletin vaan koneen suunnan vaihtuessa muuttuneen 7-bolt, mutta on ne Evot tosiaan aina olleet.
  4. Makkke

    Keskustelua 4G63 6bolt ja 7bolt lohkoista, sekä niiden eroista

    Vs: Keskustelua 4G63 6bolt lohkoista Evoissa 1-3 on myös 6-bolt kone kuten VR4 galantissa. Runkolaakeripukkeja yhdistävät "kahvat", näkyy pöydällä tässä kuvassa: https://ebi.nn.fi/kuvat/Mitsubishi+Galant+VR4/8.jpg Niistä on aika kätevä kantaa lohkoa.
  5. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Ettei olisi öljypumppurungon ja lohkon välistä? Tuskin nokka-akseliltakaan asti valuu, niin ei siihen paljon muuta enää jää, jos stefat ei vuoda. Kipee duuni kyllä purkaa se taas pois, melkein varmistaisi ensin lyömällä käymään että jos vaikka...
  6. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Muista myös tässä vaiheessa jollain metalliviivaimella tarkastaa laippojen suoruudet pakosarjasta. Ei tarvii sitten moottori keulilla alkaa purkamaan turboa pois kun tiivisteet ei pidä. Mistä sen pakopesän saa? En ole nähnyt missään... Ja eikö...
  7. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Kyllä mä varmaan hommaisin ton ACL:n ihan vaan sen suuremman öljykanavan vuoksi, vastaa paremmin OEM pumppua. Kaikki loput kanavathan oli vaan lähinnä epäsiistimpiä kuin tuossa Evergreenissä, ei varmaan vaikuta toimintaan merkittävästi. On...
  8. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Tuolla olisi nyt muutama kuva öljypumpuista vierekkäin, vaikka ihan vaan mielenkiinnosta: https://ebi.nn.fi/kuvat/S%C3%A4l%C3%A4/4G63T+%C3%B6ljypumput/ Luin samaa että noihin ACL:n kuoriin olisi laitettu uusia suorilla hampailla olevia Mitsun...
  9. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu ACL:n pumppu oli työstöjäljeltään aika huono, ainakin se joka minulle tuli. Evergreenin pumppu oli paremman oloinen muuten, mutta öljykanava oli pienempi kuin VR4 OEM ja ACL, joissa oli samat. Laitoin sen ACL:n kuitenkin paikalleen pienen...
  10. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Muistelisin että ite irrotin kompuran siitä kannakkeesta joka lohkon kyljessä, ei ole siinä kovin monella kiinni. Sitten kun moottori pukissa niin kannake irti lohkosta. Onko tuo turbolta lähtevä ahtoputki sinulla tehty ihan parista ysikympin...
  11. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Täytyy onnitella OEM-tiivistesatsin valinnasta, ei meinaan kestäneet Evergreenin tiivisteet pakopuolella. ;D
  12. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Minä ostin kylmänviileästi mizumoauton 1G 4G63T tiivistesatsin eBaysta. Tiivisteet olivat Evergreenin valmistamia, ei ne sen kummoisemmalta vaikuta kuin muutkaan tiivisteet. Tilasin itseasiassa aika pitkälti kaiken muunkin mizumoautolta...
  13. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Äkkiseltään tuli noiden lisäksi mieleen nämä: Pako- ja imusarjan tiivisteet Turbon kaikki tiivisteet (eli vesi- ja öljylinjojen + paluuputken tiivisteet) Pakosarjan pinnapultit ja mutterit Turbon kiinnityspultteja ainakin yksi, vaihtaa sen...
  14. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Aika paljon kivompi on kyllä duunata kun kone on pois keulilta ja pukissa, varsinkin noiden jakopään hilujen suhteen. Jos kytkimen myös vaihdat eli laatikon otat irti niin ei siitä puutu enää kovinkaan paljoa että kone on irti. Eikä se koneen...
  15. Makkke

    Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu

    Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu Luultavasti, onhan tuollakin jo sen verran rullattu. Suosittelen varautumaan pakopuolen suhteen ainakin kaikilla uusilla pulteilla, sekä henkisesti varautumaan pakosarjan ja turbon pakopesän olevan halki. Itselläni 340tkm rullatussa...
Takaisin
Ylös Bottom