Jäsenen mullet uusimmat tuotokset

  1. M

    Remote control

    Voisko tässä olla luuri/softa syytön. Itse ihmettelin sitä, että auton WIFI vain yksinkertaisesti joskus katoaa ja löysin sieltä softan FAQ:sta tälläisen käsittämättömyyden: https://www.mitsubishi-motors.com/en/products/outlander_phev1/app/remote/reference.html#2 Wi-Fi communication may be...
  2. M

    Bensan säästö lanka

    Minulla vähän samansuuntaisia kokemuksia - että jotain satunnaista on siinä logiikassa milloin ICE lyö päälle ja millon ei. Muistan lukeneeni jostain toiselta foorumilta, että jotkut olivat tehneet niin, että kun ICE pörähtää käyntiin antaa sen hetken käydä (vaikka seisottaen autoa tai ajamalla...
  3. M

    Bensan säästö lanka

    Minulla on -15 ehdoton alaraja sille, että pääseekö sähköllä. Tämä taitaa olla manuaalissakin ? Mutta sopivasti esilämmittelemällä, ECO-mode ja minimipyyntö lämppäristä (eli +15) niin tuonne -15C asti voi päästä sähköllä. -10C:ssä melkeinpä aina. Mutta tuntuu ainakin minulla olevan melko...
  4. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Mahtavaa, tämä olisi täydellinen. Pitääpä lueskella ja ihmetellä. Kiitos!
  5. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Löysin muuten tuosta wifistä tietoa täältä: https://www.mitsubishi-motors.com/en/products/outlander_phev1/app/remote/reference.html#2 Lainaus: " Wi-Fi communication may be temporarily stopped to prevent the auxiliary battery from running out when you do not use the vehicle for a long time.(*)...
  6. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Ok, kiitos tiedosta. Minulla ei ole lämmintä tallia, joten latausta varten minun pitäisi joka tapauksessa irroittaa akku, jotta saan sen lämpimään lataukseen. Onkohan akun irroittamisesta jotain haittaa ? Taitaa ainakin kaikki mahdolliset asetukset kadota vai onkohan tuo otettu jotenkin...
  7. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Terves, Alla on loppukesästä hankittu 2014 Outlander PHEV. Tietääkö kukaan saako sähköisen sisätilan lämmityksen jotenkin helposti laitettua käsin päälle siten, että polttomoottori ei käynnisty ? Autossa on WIFI (remote control), jolla pääsääntöisesti esilämmitän autoa n. 10 min ennen ajoa...
  8. M

    Takuun siirtyminen

    Terves, Harkitsen ensimmäisen Mitsubishini ostamistani ja olen haeskellut käytettyjä PHEV Outlandereita. Kysyisin täältä viisaammilta takuun siirtymisestä. En oikein löytänyt verkosta (tai tältä keskustelupalstalta) hakemalla mitään selkeää sen suhteen, että siirtyyhän takuu normaalisti...
Takaisin
Ylös Bottom