Jäsenen Pehvi uusimmat tuotokset

  1. P

    Outlander Phevin wifi-verkko menee pois päältä kun auton sammuttaa

    Hyvä pointti, pitääpä tarkistaa tuo seuraavan kerran jos/kun verkko häviää. Tällä kertaa verkko ilmestyi itsestään takaisin yön aikana kun auto oli latauksessa, eli tod.näk. 12v akussa oli heikko varaus ja lataaminen korjasi ongelman ainakin väliaikaisesti...
  2. P

    Outlander Phevin wifi-verkko menee pois päältä kun auton sammuttaa

    Elikkäs MY16 Wifi on nyt yhtäkkiä syystä X lakannut toimimasta silloin kun auto ei ole päällä. Verkon SSID vain häviää heti kun auton sammuttaa eikä se tule takaisin kuin vasta silloin kun auton laittaa uudestaan käyntiin. Olen tarkastanut wifi analyzer-appilla, että verkko tosiaan lakkaa...
  3. P

    Outlander PHEVin siniset jäähdytysnesteet?

    Onko kellään mitään hajua, että minkälaista sinistä jäähdytysnestettä uskaltaisi lisätä minimiviivan alla olevaan moottorin jäähdytysnestesäiliöön? Manuskassa puhutaan tietenkin vain genuine Mitsubishi super long life litkusta, jota pitäisi tilata tyyliin eBaysta... Auto on MY16, jos sillä on...
  4. P

    PHEV Outlanderin toimintasäde bensalla?

    Ok kiitos tämä selittää asian, jotain tuollaista tuossa jo ounastelinkin. Käytännössähän tankkasin tankin täyteen heti seuraavana päivänä auton ostamisen jälkeen ja olin siinä vaiheessa ajanut sillä itse vain noin 30km. Eli arpakone otti sitten tuossa huomioon kaikki koeajot jne. mitä oltiin...
  5. P

    PHEV Outlanderin toimintasäde bensalla?

    Joo ihmeen alhaiseltahan tuo vaikuttaa, tosin olen tankannut auton tähän mennessä vain kerran joten vaikea sanoa että onko kyseessä toistuva "ongelma" vai ei. Minkälaista lukemaa ajotietokoneen kuuluisi näyttää kun sekä akku että tankki ovat täynnä kesäkeleillä 2016 PHEVillä? Mitään vikakoodeja...
  6. P

    PHEV Outlanderin toimintasäde bensalla?

    Olen vastikään hankkinut -16 Outlanderin, ja minua on hieman mietityttänyt auton ilmoittama alhainen toimintasäde bensiinillä. Nimittäin tankattuani tankin täyteen auto ilmoitti yhteenlasketuksi toimintasäteeksi vain 396km akunkin ollessa lähes täynnä? Eikös tankin pitäisi kuitenkin olla noin...
Takaisin
Ylös Bottom