Jäsenen Pertti.O uusimmat tuotokset

  1. P

    Rengaspaineen näyttö

    Vaihdoin kesärenkaat eilen ja sen jälkeen näyttöön tuli tämmöinen teksti. Voiko/tietääkö joku miten tämän saisi pois? Oon yrittäny asetuksista muuttaa 1->2 ja resetoinut rengaspaineet mutta näyttö on ja pysyy. Sinoa joka muuttui on vilkun ääni Mitä tein väärin tai mitä pitäisi tehdä että sais...
  2. P

    Android Auto

    Laitoin tuon AAWireless laitteen ja alkoi toimiin heti kerrasta!! Mutta heräsi semmoinen kysymys että whatsapp viestejä kuunnellessa "auto" kysyy saksaksi että haluatko vastata. Ja jotain muuta saksan kielellä jota en ymmärrä. Pystyykö kieltä vaihtaan Suomen kielelle? Tietääkö kukaan? Entä...
  3. P

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Okei kiitoksia kovasti vastauksesta!
  4. P

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Tuo on uutta mulle että säteilylämmitin lämmittää noi hyvin Sehän on hieno homma. Ja sisälämppäri kans toimii. Mulle nimittäin yks asentaja sanoi ettei voi edes asentaa lohkolämppäriä Voi tulla kuulemma monenlaisia ongelmia! Nytpä tiedän että voi. Mulla on instyle varustelu mutta ruotsin...
  5. P

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Juuri näin. Minä oon ajanut vasta reilut 2000 km tuolla autolla pääasiassa lyhyttä matkaa ja kaupunkiajoa mutta nyt alkaa mökkikausi ja pitemmät matkat niin näistä vinkeistä ja ohjeista on todella apua! Ja auto tuntuu TODELLA hyvältä!!
  6. P

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Kiitoksia! Arvokasta tietoa hyviä neuvoja! Otan tästäkin opiksi Noin pieni kulutus tuon painoiselle autolle on Siihen pitää itsekin pyrkiä.
  7. P

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Okei hieno homma. Kiitos paljon vinkeistä. Kaikkia ei itse hoksaa niin hienoa että täältä saa vastauksia
  8. P

    Android Auto

    Kiitos tästä vinkistä. Täytyy heti laittaa hankintaan
  9. P

    Android Auto

    Minä mielelläni operoisin myös langattomasti. Nyt pitää piuha laittaa aina kiinni. Ym20. Voisiko joku laittaa vaikka kuvan semmosesta mokkulasta.
  10. P

    Mallilyhennykset ja BMU-päivitys

    Kiitoset! Enpä hoksannut tuota
  11. P

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Ok kiitoksia. Tarkoititko esilämmityksellä sisätilan lämmitystä/viilennystä? Remotella ilmeisesti toimii. Senkin käyttö täytyy opetella kunnolla. Ajoakun lämmitystä tuossa ei ole automyyjän puheesta poiketen. Tuossa on ruotsissa asennetut Nexenin kitkarenkaat. Kulutuspintaa on reilusti niin...
  12. P

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Mielekiinnolla luen näitä viestejä, kysymyksiä ja vastauksia, kun näin uutena Outlander PHEVin omistajana haluan oppia autosta mahdollisimman paljon. Yhtä aihealuetta en yrityksistä huolimatta ole löytänyt. Nimittäin "taloudellinen ajo". Ohjekirjasta en ole osannut poimia kaikkia asioita niin...
  13. P

    Mallilyhennykset ja BMU-päivitys

    Uutena Outlanderin omistajana kysyisin että mikähän on tuo BMU-päivitys? Ja mitähän mahtaa tarkoittaa nuo mallilyhennykset esimerkiksi MY-19 ja MY-20? Itse osti auton n. kuukausi sitten. Ruotsin tuntiauto vm -20 Instyle versiona.
  14. P

    Lisävirtaa Pheviin vm -20

    Näinpä. Ja nyt kun remote toimii niin tuli selväksi ettei siinä mitään akun lämmitintä ole Harmi! Olisi ollut hyvä varuste. Nyt pakkasilla (-20-25°) ei anna ajaa sähköllä yhtään. Herjaa vain tuota "akku liian kylmä". Onneksi juhannukseen mennessä lämpiää
  15. P

    Lisävirtaa Pheviin vm -20

    Piti vielä ilmoittaa että remote toimii nyt hyvin! Kiitos vielä hyvistä ohjeista! Ainoa miinus on että aika lähellä autoa pitää olla mutta se ei haittaa Pääasia että toimii
Takaisin
Ylös Bottom