Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Meni takuuseen lämppärin huuhtelu sekin. Saate sanoilla että "jos uudestaan heikkenee teho niin ole yhteydessä". Nyt siis saattaa töhnä lähteä vielä liikeellä ja tukkia sihdin. Se ei siis ollut tukossa ja syynä aluperinkään. Tarkistin itse joulukuussa. Sanotaan että ei nyt vieläkään sormet...
Noniin. Tänään jätetty my19 Autokeskukselle BMU päivitykseen. Yön yli auto sieillä on.
Vieiä kyselin tiskillä että mikä tossa ottaa 24h jos vaan softaa päiviiteään n. 10..15min. Jossain roikassa se roikkuu yln yli? Ihnetttein vain että mitä tehden. Sanoin viekä että virallisessa BMU update...
Niin. Ei taida minkään tekniikan alan merkkihuolto tehdä yhtä hyvää tiliä takuu huolloilla tai korjauksilla, kuin suoraan rahastettavilla keikoilla? Toki virallinen maahantuoja ja lopulta tehdas lystin maksaa. Oli auto rantautunut aluksi mihin EU maahan tahansa. Mutta ei niillä taida helpolla...
Siten vaan wifi extenderiä laittamaan jonnekin tallin seinään. Lämpimään tai puolilämpimään tilaan. Itselläni ainakin alkoi sekoilemaan samainen Asus RP-N12 pakkasella, kun oli ensin täysin kylmän varaston seinien sisällä 1m päässä auton keulasta. Nykyään tekn. tilassa. Mutta silti n. 5m...
Noh , autossahan on 5v tehdastakuu vielä voimassa. Niin varasin lämppärin korjausajan Autokeskus Airport Vantaa tohon tammikuulle. (Samalla BMU päivitys yön yli)
Sanoin että filtterin katoin eilen ite. Ei siellä ollut mitään möhnää juurikaan.
Sanoivat että aloittavat pelkällä huuhtelulla...
Itse varasin just ajan tammikuulle Autokeskus Airport Vantaa tuohon BMU päivitykseen. Auto on siis my19 ja SOH huitelee jo ny 73% tuntumassa. Kilsoja vasta n. 64tkm.
Ei oikeen saanut täyttä varmuutta meneekö takuun piiriin. Sitä ei kuulemma "tiedä näkemättä". Mitä lie haluavatkaan sitten...
Ei ollu sihdissä mujua nimeksikään. Eikä muuttanu ne muutamat hippuset tilannetta kun poistin.
Kun parkissa laittaa EV moodissa lämppärin päälle, niin:
- konehuoneessa kuuluu ininää = pumppu pyörii
- paisuntasäiliössä pinta värisee = pumppu pyörii
- nesteen taso on FULL rajassa.
- watchdogista...
Kaikki jäljet johtaa siihen filtteriin. Ja siihen että ainakaan mille tahansa korjaamolle ei kannata autoa viedä arvottavaksi. Vaihtavat vaan kaiken mun paitsi sitä filsua. Ja vika jää, rahat menee.
Huomenna lähtee auto sisään talliin. Pääsee taas vaihteeksi DIY hommiin:
No siinähän se on koko juttu. Pähkinänkuoressa.
Tosiaan ei taida merkkihuollotkaan tota sihtiä ihan ekana ottaa irti. Vaan yrittävät huuhdella kiertoteitä.
Jos päätyvät irti ottamaan. Niin liottelu, raaputtelu ja puhallus putsaus ei taida kuulua, repertuaarin. Vaan uuden sihdin vaihto...
Eipä auta mulla vaikka remote control jotenkin taas toimii...välillä. auto siis my19 Ruotsin business X vai nikä olikaan.
Kun ei se sähkölämppäri puske hyttiin kun ihan hailakkaa ilmaa. Sama juttu vaikka istuis ite autossa 10...15min. EV mode päällä. Pyynti 29C. Ei mitään eco-modeja. Niin hyvä...
No nyt lähti jotenkin taas toimimaan. Tällä kertaa älysin tehdä auton wifin "syvä resetoinnin". Eli ensin 10x se lock/unlock. Ja sitten vielä perään 20x lock/unlock. Hätävilkut ja ACC ilman jarrun painallusta toki pohjalla. https://www.myoutlanderphev.com/forum/viewtopic.php?t=3342
On muuten...
Esilämmityksestä puheen ollen. Niin toimiko muilla tuo Remote Connect App enää?
Minulla pelasi ihan ok n.5kk eli auton hankinnasta asti. Mutta just kun tuli pakkaset nii lopetti. Antaa vaan sitä pirun 2201 error koodia.
Joku android päivityskin tais just tulla pari vk sitten luuriin?? Ja...
En ole vielä vieny autoa BMU päivitykseen. Kun taktiikka on ainakin vielä katsoa jos ensi kevääseen mennessä SoH tippuisi jo alle 70% niin olisi paremmat neuvotteluasemat
Kesäkuussa 1kk ja n. 1000km jälkeen olikin menty se 0.2% alaspäin. Eli 72.4 -> 72.2%.
Mutta tällä viikolla kun katson 3kk...
MY19 ilmastonti. Tuntuu että kun päällä niin osaa puhaltaa vain samaa "jääkylmää" ilmaa. Ei siis välitä lämpötila säädöistä mitään. On manuaalilla. Ei autolla. Aina samaa vaikka laittais 20 tai 22C. Varpaat ja näpit jäätyy. Onko auto niin eco että se ei "blandaa" tuloilmaa millään läpällä...