Jäsenen pitkamad uusimmat tuotokset

  1. P

    Lumiketjut -PHEV-

    Vs: Lumiketjut -PHEV- Kiitti vinkistä. Aika kätevän näköset nuo suosittelemasi! Löysin eilen edullisen vaihtoehdon Moponetistä. Eli: Lumiketjut Husky 240 Professional 16mm Hintaa tuli 79.90e Vantaalta jouduin hakemaan kun stadista oli loppu. Ketjut oli helppo asentaa ja vene nousi jäiseltä...
  2. P

    Lumiketjut -PHEV-

    Hei onko kenelläkään kokemuksia ketjujen hankinnasta/käytöstä PHEV.ssä. Eli mistä 225/55 R18 kitkarenkaisiin edullinen ketju satunnaiseen käyttöön? Tälläkertaa kyseessä olisi veneen nosto jäiseltä luiskalta. Ja toinen kysymys on laitetaanko PHEV.sä ketjut eteen vai taakse? Itse laittaisin...
  3. P

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Tervetuloa porukkaan. :-) ja onneksi olkoon uudesta autosta Mä en ainakaan isompia haukkuja keksi. mutta jos sais itse päättää niin noi takaluukun ja avaimien unohtamisen varoitusäänet ois kiva voida muokata/(hiljentää edes). Toinen kiva juttu ois lujempi maalipinta...
  4. P

    Phevin huolto

    Vs: Phevin huolto Nyt olis käsillä 40tkm huolto. Alustavaksi hinnaksi kertoivat 418€ Onko muut teettäneet? Mitä tehty ja mihin hintaan?
  5. P

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Oliko muut huomanneet tämän: http://www.themotorreport.com.au/58513/2014-mitsubishi-outlander-phev-economy-review Se taitaa olla niin ettei suomalaisen kaasujalalla ja ulkolämpötiloilla pääse noihin lukemiin koskaan. Kiva kuitenkin lukea, että mahdollista on käytännössäkin...
  6. P

    Outlander phev:n latauskaapeli

    Vs: Outlander phev:n latauskaapeli Onko kukaan tilannut tuolta: http://www.goedkope-laadkabel.nl/#!laadkabel-mitsubishi-outlander/c1 Ja passaako tämä suoraan noihin Fartumin yms. latauspisteisiin? Kiitos jo etukäteen tiedosta :-)
  7. P

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Luulis kun mainitsivat tiskillä, että oli uusi varaosanumero...
  8. P

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus btw Uudessa latauskaapelissa on myös se pitkä korkeajännitekaapeli nyt vaihdettu huomattavasti joustavampaan! Tämän kelaaminen takakonttiin on huomattavasti mukavampi homma :-)
  9. P

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus No niin. Vakiolatauskaapelin verkkojohto jälleen poikki. Delta-autossa toimivat erittäin asiallisesti ja sain samana päivänä uuden. (kolmas johto siis tähän autoon) Nyt oli kuitenkin varaosanumero vaihtunut ja uusi kaapeli sekä nippa näytti siltä, että asiaa on...
  10. P

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Mun kokemukset on hiukan päinvastaisia tuon ajotietokoneen polttoaineen arvioinnin suhteen. Oon saanut ennusteet toteutumaan useinmiten.. Ja kiihdytykset on mulla aina lähteneet ilman pidempää viivettä. Tosin pedaalin saa joskus polkasta pohjaan jos haluaa reippaasti ohi...
  11. P

    Phevin huolto

    Vs: Phevin huolto Mun saama hinta olis 287€ Eli varmaan vakiohommat ne kaikkialla tekee riippumatta paikasta.?
  12. P

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Mä jo ihmettelinkin kun näitä ei ala olemaan useammalla tullut. Mullahan toi meni joskus keväällä. Silloin kirjoittelin tänne aiheesta ja pohdin vedonpoiston/läpiviennin ongelmaa. Sääli, että eivät ole laittaneet edes jäykkää kutistesukan tms. pätkää siihen kumikaapelin...
  13. P

    Sähköautojen lataus

    Vs: Sähköautojen lataus Samanlaisia matkoja mullakin. oisko 48km ollut maksimi. Jos ajaisi 50-60kmh ni varmaan pääsisi tuon luvatun? -M
  14. P

    PHEV veturina

    Vs: PHEV veturina Kesälomalla hinailin veneen Päijänteelle ja takaisin --> kulutus nousi 9.3l/100km loppupeleissä. Usein kiskonut venettä rantaan ja puukuormaa lautatarhasta yms. Autolla on todella kiva vetää verrattuna aikaisempiin millä oon kokeillut. Noin 15000 takana about ja kaikkine...
  15. P

    PHEV:n sähköinen lämmitys

    Vs: PHEV:n sähköinen lämmitys Mulla toimii myös noin, tosin en ole satavarma ettei keväälläkin ois toiminut ihan samalla tavalla... Sähkölläkin voi siis kabiinin lämmittää. -M
Takaisin
Ylös Bottom