Jäsenen RikTen uusimmat tuotokset

  1. R

    PHEV Box - fully electric drive

    Menikö väärään ketjuun? Käytä ryhmän hakua ja käy ihmeessä myös ohjelman www-sivulla. WD ei keskustele auton Bluetoothin kautta, vaan OBD-porttiin tulevan lukijapalikan, jos tässä oli väärinymmärrys.
  2. R

    Sähköautojen lataus

    Näin on käynyt itsellekin. Ei sovi - johdossa kai jokin haitta oman liittämiseen. Siellä muistaakseni myös lukee, ettei "omaa adapteria" saa käyttää. Turun kärsämäentien Lidliin on tullut juuri latausautomaatteja, joissa on vain paikka omalle kaapelille. Vähän samanlaisia kuin joissain...
  3. R

    Sähköautojen lataus

    Niin tuo auton mukana tullut laturi on itsellä käytössä ja pelaa tuolla pistokkeella ja meidän pihavaraston rasialla mainiosti. On 10A sulakkeen takana ja sen alle on latausvirta. Olen testannut, ettei paljoa enempää kädenlämmöstä kontaktit lämpene. Sinänsä hidas yli 5 tunnin lataus...
  4. R

    Takaisinkutsut Outlander phev my14

    Juuri näin. Aikanaan Peugeotin omistajana näki selvästi, että eivät tehneet tarvittavia takaisinkutsuja kuin muutamaan pieneen juttuun. 2010 THP-koneissa oli isoja, perustavaa laatua olevia ongelmia, joista vaiettiin ja joita hoidettiin käytettyjen autojen kauppaiden ja ostajien kustannusjaolla...
  5. R

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Anteeksi. Kyllä on väsynyt mies ollut ostotohkeissaan taas pölö... Korjasin sijainnin Turuksi.
  6. R

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Vielä huomisen koeajossa MY16, josta olisi hienoa saada luettua ajoakun kuntotietoa. Onko täällä Turussa päin kellään lukijaa ja Watchdogia kaffepalkalla kyytiin? Kerro yv:llä kiitos. Laitoin kyllä softan jo kännykkään, eli hetken pulikkalaina olisi hienoa. Kaupanhyllyistä ei tahdo löytyä pikaiseen.
  7. R

    Outlander PHEV: kesärenkaat

    Itselle tulossa MY16 Intense, jossa kuitenkin kaikki vanteet 16"! Eli korkeusprofiili on silloin vissiiin huisi 70. Onko jollain tällaiset käytössä? Mikä kumi ja käytättekö kovempaa painetta? Itse en tykkää kärrynpyörämäisestä matalaprofiilista, mutta auto kuitenkin aika kookas ja kyllähän 18"...
  8. R

    Sähköautojen lataus

    Eli kun minulla on pihavarastossa normaali Schuko 10A sulakkeen takana nyt, voin ladata mukana tulevalla johdolla? Olen meinaan juuri ostamassa kärryä. Kutsuin huoltoyhtiön sähkärin varmistamaan, että systeemi on turvallinen (tuo pistorasia), mikä ilmeisesti suunniteltu / speksattu 16A. En koe...
  9. R

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Vantaalla Kamux:lla myynnissä musta 2015 Hollannin tuonti PHEV, jossa ei (epävarman) myyjän mukaan olisi kysymääni remote heatingiä lainkaan. Onko siis tällaisia Euroopassa? Olin jo tosissani ostamassa tuota autoa, vaikka kuvien perusteella sisätilat ei aivan ruusuiset olekaan.
Takaisin
Ylös Bottom