Jäsenen RSM uusimmat tuotokset

  1. R

    grandis Diesel ja pitkä startti

    Vs: grandis Diesel ja pitkä startti Mulla tuollaista aiheutta kampiakselin asentotunnistimen vika juuri tuota vikaa....
  2. R

    Grandis jarruvalot

    Vs: Grandis jarruvalot Mulle tuli tammikuussa 2015 Mitsubishiltä kirje huoltoon takaisinkutusna juuri tuollaisen jarruvalo-ongelman takia. Joissakin malleisssa / erissä ongelmaa että jarruvalot eivät syty välittömästi ja vaihtoivat sinne jonkin jarruvalokytkimen. Ilmainen huolto.
  3. R

    ---

    Vs: Grandis puhaltaa vain kylmää kuskin puolelle Täytyy sanoa että en muista enkä niin paljon tekniikasta ymmärrä että osaisin sanoa mutta koko äivä siinä meni :-)
  4. R

    ---

    Vs: Grandis puhaltaa vain kylmää kuskin puolelle Itse asiassa mulla ei ollut vielä mitään selvää vikaa (muuta kuin ajoittainen kylmän ilman puskeminen) mutta koska takuuaika oli menossa umpeen niin Raskone ehdotti tuota vaihtoa. Heidän mukaan se tulee kun on ajettu noin 150 000 km. Oireeksi...
  5. R

    ---

    Vs: Grandis puhaltaa vain kylmää kuskin puolelle Väittivät Raskoneella tätä Grandiksen tyyppiviaksi, itrse sain syylärin vaihdettuna takuuseen vaikka takuuta ei enää ollutkaan...
  6. R

    Grandis starttiongelmaa

    Vs: Grandis starttiongelmaa Asentotunnistin vaihdettu ja ongelma näyttäisi poistuneen. Myöskään Cruise ei enää oel tipahtanut itsestään pois päältä.
  7. R

    Grandiksen kattotelineet

    Vs: Grandiksen kattotelineet Onko tietoa millaiset kattotelineet tuohon käy kun ne kattokaiteet on umpinaiset...? Ihan tavalliset thulet ei käy :-(
  8. R

    Grandis starttiongelmaa

    Vs: Grandis starttiongelmaa Tietokonen mukaan nokka-akselin asentotunnistin rikki. Vaihdetaan ensi viiikolla ja katsotaan miten käy....
  9. R

    Grandis starttiongelmaa

    Vs: Grandis starttiongelmaa Mulla on torstainan merkkiliikkeessä käynti lukemaan vikakoodeja jne. Toivottavasti löytyy vian syy... epäilys oli pelkän puhelun pohjalla että jokin lämpötila-antureista on rikki....
  10. R

    Grandis starttiongelmaa

    Vs: Grandis starttiongelmaa Viitsitkö laittaa replyä jos tuli tuolla kuntoon?
  11. R

    Grandis starttiongelmaa

    Vs: Grandis starttiongelmaa Ei vielä, pitänee käyttää merkkihuollossa koska eivät parissa muussa paikassa päässeet kunnolla tietokoneeseen sisään.
  12. R

    Grandis starttiongelmaa

    Mistä voisi johtua kun Gradis Diesel aina toisinaan (kohtuu usein) ei tahdo käynnistyä vaan jurnuttaa starttimoottoria aika kauan ennekuin moottori käynnistyy? Useimmiten siten että on ajanut jonkin matkaa, esim kauppaan ja kauppareissun jälkeen tekee niin, eli kone hieman lämmennyt....
  13. R

    Grandiksen Cruise

    Mikä voisi olla "vikana" kun Grandiksen Cruise on monesti startattaessa pois päältä vaikka oletusarvoisesti on itellä aina käytössä? Samaten muutaman kerran tehnyt niin että kesken ajon saattaa Cruisen valo sammua ja päälle saa vastat takaisin kun auton pysäyttää.
  14. R

    Grandisin dvd-soitin + kattonäyttö

    Vs: Grandisin dvd-soitin + kattonäyttö Sattusko kukaan tietään mistä tuollaiseen katto-DVD:systeemiin saisi uuden kaukosäätime? Meni mykäksi eikä oikein mitään voi tehdä jos ei ole kakea.... Mitsulta lupasivat lähettää uuden mutta ei ole vielä kuulunut...
  15. R

    Grandis puhaltaa kylmää kuskin jalkoihin

    Vs: Grandis puhaltaa kylmää kuskin jalkoihin Varma en ole, ainoastaan tiedän sen mitä korjaamo kertoi ja kehotti tekemään vielä kun takuuseen sai.... eli Gradis Diesel -09
Takaisin
Ylös Bottom