Jäsenen Sähköautoilija uusimmat tuotokset

  1. S

    Remote control

    Kertokaas Omppu-käyttäjälle onko tähän ongelmaan ratkaisua? Latasin applikaation ja paritus onnistui helposti. Homma futaa muuten mutta koska puhelin on nyt auton omassa wi-fi verkossa niin esim. Spotify ei puhelimessa toimi, puhelin kun yrittää saada kaiken datan tuosta auton langattomasta...
  2. S

    Outlander PHEV varoitusäänet

    Eli kuulostaa siltä että mulla olis parkkitutkassa jotain vikaa. Olen kokeillut tuota pitkään painamista mutta ei mun mielestä ollut vaikutusta.
  3. S

    Outlander PHEV varoitusäänet

    Mulla sama homma, itse autosta pidän kyllä mutta noi kaiken maailman piipitykset jurppii. Eniten ottaa päähän toi parkkitutka joka on päällä kaupungissa ajaessa koko ajan ja näin ollen piippailee ihan koko ajan. Toki sen saa ratin vierestä pois päältä mutta ärsyttää ainakin itseäni aina...
  4. S

    PHEV ovien lukitus, FCM, Puhelinnumeron etsiminen

    No niin. Paljon sain kaiken maailman turhia piippauksia häviämään kun löysin ratin set up-valikosta tuon varoitusäänet vaihtoehdon jolla ne sai pois. Parkkitutka tuntuu toimivan ihan oikein mutta on silti typerästi ohjelmoitu koska se ilmeisesti aktivoituu kun vauhti tippuu tiettyyn nopeuteen...
  5. S

    PHEV ovien lukitus, FCM, Puhelinnumeron etsiminen

    No vähän hölmöltä se minustakin on tuntunut että se on koko ajan päällä, varsinkin kun autossa on tuo FCM. Eli taitaa olla vikaa siinä.
  6. S

    PHEV ovien lukitus, FCM, Puhelinnumeron etsiminen

    En tarkoita FCM:n pois käytöstä ottamista vaan ajon aikaista tutkaa jonka saa pois päältä kuvan napista. Häiritsee kun piippaa esim. liikennevaloissa kun auto ajaa taakse liian lähelle tai liikennevalotolppa on tarpeeksi lähellä. Vanhassa autossani tutka meni aina pois päältä automaattisesti kun...
  7. S

    PHEV ovien lukitus, FCM, Puhelinnumeron etsiminen

    Ostin -14 PHEV:n keväällä ja olen ollut erittäin tyytyväinen autoon noin yleisesti. Pari asiaa autossa silti häiritsee ja siksi kysynkin nyt täällä jos en ole vain tajunnut miten niitä voisi muuttaa. -Auton ovia ei saa lukittua ennen kuin kaikki ovet ovat lukossa. Ärsyttää erityisesti kun...
Takaisin
Ylös Bottom