Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: GTO viritys
Irrotin ton säätöventtiilin, pistin suoraan kuulajousi T-palasta ohivuodon takaisin imusarjaan, laitoin vähän jäykemmän jousen kuulan taakse ja ahdot nousi nyt 0,8bar.
Vs: GTO viritys
Hukkikset toimii ihan normaalisti ja ovat ehjät. Tilasin semmoisen mahdollisimman yksinkertaisen säätöventtiilin, missä on kaksi lähtöä, säätöruuvi, kuula ja jousi :D
Vs: GTO viritys
Niin ja valmiita modeja autossa on jo:
Hotwire pumpulla
EGR + muut turhuukset poisteltu
Kunnon Downpipe yhdellä hyvin virtaavalla katilla + suoraa kolmetuumasta perään saakka yhdellä vaimentajalla
Eflexfuel-sensori
Tulossa on jossakin päin maailmaa vielä manuaalinen...
Vs: GTO viritys
Ideana on oli semmonen ECU, mitä saa läppärillä säätää ajon aikana USB-piuhan tökkäämällä koneeseen.
Pitää perehtyä tohon Chromeen enemmän :)
Itseasiassa tuo lista kuulostaa ihan hyvältä. Tuossa ei ole ilmeisesti moottorinohjaukselle tehty mitään?
Alko pikkuhiljaa loppumaan sitten tehot kesken GTOsta.
Millaisia moottorinohjauksia olette käyttäneet?
Itselläni vain kokemusta Megasquirtista ja sen säätelystä. Saako Mitsuun samanmoisen, kun tuo säätöohjelmakin olisi valmiina.
Vai onko kenties jotain järkevämpiä ratkaisuja?
Tarkoituksena...