Jäsenen Tonoppa uusimmat tuotokset

  1. T

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Moro kaikille. On ollut mukava lukea ja oppia lisää Outlander Phevistä. Näyttää siltä, että täällä on asiantuntevampaa väkeä kuin monessa autoliikkeessä. Yritin etsiä vastausta kysymykseeni, mutta toivon mukaan se ei ole maailman pahin rikos, kun kysyn sitä täällä: Eli olen maanantaina...
  2. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Mitä vinkkejä antaisitte, mitä kannattaa kysellä, menen huomenna autokaupoille? Onko järkeä ostaa 2014 vm. pheviä, jolla on ajettu 187tkm?
  3. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Moi! Oon menossa huomenna katsomaan vm 2014 pheviä, 187tkm ajettu. Tuotu Alankomaista. Uhka vai mahdollisuus? Mitä vinkkejä antaisitte, mitä kannattaa kysellä / selvittää? työmatka on yhteen suuntaan 40km, ja autoa säilyttäisin ulkoilmassa. Onneksi työpaikalla pystyisin lataamaan autoa ja kotona.
  4. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Kiitos vastauksista. Mulle Mitsun phev tulisi pääasiassa työmatka-ajoon (kuljen Tre-Lempäälä väliä), maantietä, 40km/suunta. Rehellisiä mielipiteitä, onko kannattavaa / järkevää hommata tälle matkalle käytettyä, esim 150tkm, 2014 vuoden pheviä? Olisi ajatuksena, että pääsisi sähköllä töihin...
  5. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Moi, miten tärkeäksi näette esilämmityksen näissä pheveissä? Aika monessa puuttuu kokonaan, eli esim lohkolämmitin tai Webasto. Lämmittävätkö nuo kuinka akustoa, vai onko mitsuissa akkujen oma lämmitin?
  6. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Moi, täällä myös yksi autokuumeinen lukenut pitkin viikkoa tätä foorumia. Olisi myös muutama kysymys: - Miten näette 2014 vuoden phev mallin, jolla ajettu esim 160tkm, uhka vai mahdollisuus? Onko eroa, esim 140tkm ajettuun? Miten vertailette (vertailetteko akuston kuntoa/kapasiteettia, vai...
Takaisin
Ylös Bottom