Jäsenen Zuikkis tuoreimmat tapahtumat

• Z
    Siis sitä naisääntä joka kyselee joutavia kun painaa ratista puheohjauksen nappia? Kyllähän tuo nyt pitäisi kuulua, ei ainakaan...
  • Z
    Zuikkis vastasi viestiketjuun Sähköautojen lataus.
    Tai sitten tosiaan vaihtaa CEE-pistokkeen ja sille vastakappale seinään.. parin kympin juttu ja saattaa säästää tulipalolta.
  • Z
    Zuikkis vastasi viestiketjuun Remote control.
    Onkohan teillä se vanha softa, keillä ei ole 2019 jälkeeen päivittynyt? Ennen oli vanhoille ja uusille Pehvoille eri softa, mutta...
    • Screenshot_20200901-195201_Google_Play_Kauppa.png
  • Z
    Pyöränlaakeri? Jos siis vain liikkeellä ollessa kuuluu.
  • Z
    Joo siis edelleen olen sitä mieltä (kuin ylempänä) että sähkölämmitin + remote on aina pakettina, jos on ollakseen. Ei toista ilman...
  • Z
    Zuikkis vastasi viestiketjuun Keskustelua ajoakun kunnosta.
    Ja mieluusti noiden pitkien reissujen kanssa reaaliajassa katsoisi akkujännitteitä miten kuivaksi menee. Se lisärangehan kuitenkin...
  • Z
    Joo siis kyllä nuo lämmitin ja remote kulkee käsi kädessä, pakko ne on olla molemmat. Autossa ei ole mitään toimintoa millä...
  • Z
    Zuikkis vastasi viestiketjuun PHEV Box - fully electric drive.
    Mulla olisi nyt yksi ylimääräinen PHEVbox, jos joku tarvii. YV tavoittaa.. :)
  • Z
    Loppuu. Akku ladataan kerran vuorokaudessa, yleensä kai klo 14 tienoilla
  • Z
    Ihan siis vaikka töpseli irti ja takaisin. Joko autosta tai seinästä.. Vaikea vaan tietää oikea hetki, jos ei ole jotain virtamittaria...
  • Z
    BMU tekee alussa kennojen balansointisyklin. Se on tavallaan vähän turha, kun balansointi kuitenkin tehdään kuitenkin myös latauksen...
  • Z
    "Laturi" vaan vähän väärä nimike tuosta mötikästä. Jatkojohto jossa pari lediä. Sen näkee päältäpäin että johto on riittävän paksua ja...
  • Z
    Pitää se olla 3x2.5mm vähintään. Mutta silti vähän siinä ja siinä, kun jokainen liitos kuitenkin lisää riskiä. Itse hommaisin vaan...
Ylös Bottom