Outlander PHEV 2014 ajoakku sökö -vaihto omalla kustannuksella

Antonio

New Member
Liittynyt
12 Elokuu 2019
Tuo akun jäähdytys on pikalatauksen vuoksi. Siinä akku voi lämmetä runsaasti ja puhaltimen kuulee toisinaan operaation aikana.

Vuoden 2019 ja uudemmissa on akun lämmitys, mutta vain parhaissa varusteversioissa. Liekö sitten tehty vastuksella.
ptc vastus siinä jäähdytyskennon yhteydessä ja puhallin jakaa lämmön..

hieman vanhemmissakin on "ilmeisesti" Nordic/canadan malleissa maahan tuonnin yhtydessä asennettu akun lämmittimiä mutta tästä ei ole varmuutta vain maininta joissain nettikeskusteluissa, ulkomaan foorumeilla..
 

PajeGls

Active Member
Liittynyt
16 Helmikuu 2005
Rav4:ssa luvattu max. sähköinen matka 65 km, onhan se aika paljon enemmän kuin Mitsussa. Jotenkin vaan kun on seurannut niin välillä tulee kuva että matkat ei ole Mitsun matkoja pidempiä, vaikka lupaus on paljon enemmästä.

Tosiaan se on yksi seuraavan kulkineen kriteeri että sähköllä pääsisi tuonne vähintään 70 km pintaan. Enempi toki parempi. Tesla model Y tietty olisi yksi, mutta asuntovaunun veto (täyssähköisellä) ja koirille sopimaton kontti laskevat kiinnostusta.

Hieman kyllästyin odottelemaan, josko Mitsu saisi seuraavan Outlanderin ulos. Jatkuva nykymallien alennusmyynti kyllä kertoo,, että jotain piakkoin tapahtuu. Vähän tuossa alkoi mietityttämään saako Mitsusta kohta mitään, kun käytettyjen tuonti ulkomailta on älytöntä ja uusista on jatkuvasti alennuksia.

Tuli sitten valittua RAV4 seuraavaksi kulkineeksi. Sähköistä ajoa tuossa luvataan 74 - 75 km ja Jenkki-arvostelut ovat olleet ylistäviä. Helmikuussa mahdollisesti näkee, mitä tuli ostettua. Pitkä on jono.
 

epsis

New Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2020
Onko Outlanderin 150 000km ajettu PHEV vm.2016 järkevä ostos, vai onko odotettavissa ongelmia akunkapasiteetin kanssa. MIllaisia kilometrejä teidän hybrideillänne on ajettu ja onko ollut akkuongelmia?
 
Ylös Bottom