Polyuretaanipuslat

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Onko Mitsu porukalla kokemuksia nuista puslista?
Ajattelin hommata tankoa ja sorvailla kokeeksi itse tuollaiset Pajeron tukivarsiin väsähtäneiden öljytäytteisten tilalle.
Kommettia kehiin...
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Ihan joka kohtaan niitä ei kannata laittaa ellei ole masokisti. Tukivarsissa on vielä ihan ok.
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Moderaattori
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Itseltä löytyy kautta linjan useammasta autosta. Moottorin tukikumit tuo aika paljon värinää koriin mikä ei toki haittaa jos kunnon raaceri kyseessä. Sellaisiin paikkoihin missä kuluminen on yleensä nopeaa (etutukivarret yms) olen surutta laittanut aina pur puslat, ei tarvitse koko ajan olla vaihtamassa.

Viimeisimpänä laitoin colttiin kaikki alustan puslat mutta jätin normi iskarit, näillä eväillä ihan hyvä ajaa päivittäinkin. Ohjaus ja auton sivuliike on todella tarkka mutta pienet töyssyt ei haittaa että hampaat tippuis suusta.

Että vaihtokauppaa mukavuuden ehdoilla. Toki rengasmuutoksilla korjaa liian kovaa alustaa jos lipsahtaa hulluttelun puolelle.
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Onko itsetehtyjä vai valmiita aftermarket tuotteita.
Nuita saa tankoina eri jäykkyksillä , onko niistä kokemusta?
Laitoin tarjouspyynnön materiaalista, katotaan mihinkä tässä päädytään..
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Sain hommattua materiaalin ja tein nuo taka-akselin isot pitkittäistukivarren ulommat puslat sitten itse.
Källiä sorvattavaa, mutta onnistuu kun tekee oikean terän.
Loppu peräpäästä se vaihtaimisessa kuulunut kolahtelu ja vaeltelu suoraan ajaessa.
Ääntä tuli hieman lisää mutta tuo ei kuulunut kuin sellasessa pyykkilauta soratieosuuksilla.
85 shoren tavaraa tuo tanko on mitä tein
 

Liitetiedostot

  • DSC_1041.JPG
    DSC_1041.JPG
    363.1 KB · Lukukerrat 146
Ylös Bottom