Hakutulokset

1. kimbe67

Vakuutusmaksu ja kasko

Mietin vaan, kun en vakuutusta regdessä
  2. kimbe67

Vakuutusmaksu ja kasko

Tarkistetaanko km lukeman oikeellisuutta jotenkin, vai onko se vaan omantunnon kysymys?
  3. kimbe67

Vakuutusmaksu ja kasko

Toki vakuutusmaksut eivät ole aivan vertailukelpoisia. Riippuu vähän mille kirkolla auto on rekisteröity ja minkä ikäisen kuskin nimissä pyydys on ?
  4. kimbe67

Vakuutusmaksu ja kasko

MY-16: Mulla oli tosiaan POPilla vakuutus kaskoineen päivineen 83% bonuksella hinta pompsahti sinne n. 1,1 t€, vaihdoin Lähi-Tapion hinta samoilla herkuilla, toki bonus ei noin iso, mutta hinta 780€/v. Miten paljon se muuten vaikuttaa, kun tarjouksen teko vaiheessa kysellään paljon vuodessa ajetaan?
  5. kimbe67

Vakuutusmaksu ja kasko

Onkohan miten vakuutusyhtiössä eroa PHEVn vakuutusten osalta. Minulla oli vakuutus POPissa täysillä bonuksilla ja puhtaalla kolarihistorialla. Olisivat peijoonit nostaneet liikennevakuutuksen ja kaskon hintaa elokuun alusta 23%, katsoin viisaammaksi vaihtaa vakuutusyhtiötä. Onkohan miten...
  6. kimbe67

Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

Kiitosta vaan Samiiri, tilasin hilut jo Kiinan pojalta. Saa nähdä milloin tulee ja viitsinkö alkaa puljaamaan jos se noin epämääräisesti toimii
  7. kimbe67

Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

Mulla MY16, miten se menikään ?- Saikohan tähän malliin sen etälämmitys nappulan toimimaan?
  8. kimbe67

PHEV ja ruostesuojaus?

Ohessa ruostesuojausken jälkeen vedenpoistoreikä hienosti massattu umpeen !
  9. kimbe67

PHEV Remote Ctrl

Jep, niinpä lähti toimimaan
  10. kimbe67

PHEV Remote Ctrl

Moi, MY-16 ja CTRL-1: meni Android 10 päivittämään uusimpaan APPiin. Ja eipä enää toimi. Play kaupasta ei löydy enää CTRL-1 sovellusta ollenkaan, vai enkö osaa etsiä. Siihen loppui Remote remote conrollerin käyttö .
  11. kimbe67

Regeneratiivinen jarru käpälä

Miten käytätte PHEVssä ko. käpälää? Pelkässä ns. jarrutus ominaisuudessa? Mietin vaan onko mitään haittaa eli hyötyä jos B5 asetus päällä ajelee myös matka-ajoa ?
  12. kimbe67

Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

Saman olen laittanut merkille Zuikkiksen kanssa tuon huurtumisen suhteen. Hyvä peli, kiitos vielä Zukkis tuotteesta (y)
  13. kimbe67

Aurinkopaneelit

Minulla aurinkosähköpaneeleita 6Kwp edestä ja näkisin, että kyllä niistä PHEV:n akustoonkin riittää, varsinkin aurinkoisina kevätpäivinä (n. 30Kwh) sähköä. Ja harrastustoimintaahan tämä toki on, kun ajelee sähköhybridilläkin :)
  14. kimbe67

Aurinkopaneelit

Minä mielelläni latailen autoa myös päivällä aurinkoenergian turvin :)
  15. kimbe67

Keskustelua toimenpiteistä jolla voidaan vaikuttaa ajoakun kapasiteettiin.

Jossain päin on kirjoitettu, ettei ajoakkuja olisi syytä ladata aina 100% asti. Se lyhentää akuston kapasiteettia? En tiedä pitääkö paikkansa! Sen olen toki huomannut että ns. pikalaturi lataa ne ainoastaan 80% asti Minä olen kyllä pitänyt 220v pitokeella MY-16 latauksessa koko yön!
  16. kimbe67

Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

Mulla MY-16 phevalämmitin, ja lämmitettävä tuulilasi. Näkisin, että pienempi paha jos joutuu tuulilasia vähän raapimaan kuin että ajelee 10 km polttis päällä töihin. Hyvin muuten phevanlämmitin pitää polttiksen kurissa. Rouva vähän jyrkempään mäkeen pienellä vauhdilla tarjoa, siitä pieni kulutus...
  17. kimbe67

PHEV ja ruostesuojaus?

Minä suojautin MY16 mallisen PHEVn, sekä ainakin maksoin pyöräkoteloihin asennettavista lisä äänieristyksistä. Joko tämä temppu onnistui, tai sitten iänmyötä tapahtunut kuulonalentuma auttaa mutta auto on mielestäni hiljaisempi jopa nastarenkailla ajettaessa ...
  18. kimbe67

PHEV MY16 CHARG/SAVE nappula ja kylmäkäynnistys

Tuli hankittua oheinen tuote. Muutama kysymys ajatus tämän autoon käyttöön liitten. Varmaan vastaukisa foormuista löytyy, kysympä uudelleen. Eli miten käytätte tuota lataus (chrg) tai lataus (save) nappulaa, Jos on esim. pidempi ajamatka edessä n. 200 km. Kannattaako ajaa akut tyhjille ja...
  19. kimbe67

Grandiksen kulutus

Vs: Grandiksen kulutus Mulla grandis pyöri tänä "talvena" boksin kanssa maantie ajossa 10.5-11.5 välillä. Huhtikuussa boksi veksi, ja kulutus 9.5 l/100 km.
  20. kimbe67

Kesäkumit Grandikseen

Hei. Mitä rengaskokoa suosittelette GRANDIS 2.4 INVITE automaatiin. Rekisteriotteessa on maininta 215/55R17V, varmaan on ihan ok? Entä mitä mieltä olette rengas-online.com tuotteista/palvelusta??
Ylös Bottom