Hakutulokset

1. Basbarduu

Evo 4 AYC

AYC on toimiessaan oikein hyvä etenkin katuajossa.
  2. Basbarduu

Ensimmäinen hybridi ->Outlander phev

Merkkihuollossa saa mittautettua virallisen lukeman. PHEV Watchdogilla voi kattoa suuntaa antavan.
  3. Basbarduu

Tuota sun pitää kysyä maahantuonnilta. Ainakin tiedon tehdyistä kampanjoista/takaisin kutsuista saa merkkiliikkeiltä.
  4. Basbarduu

Mistä olet iloinen?

Jee Evo tuotti mulle rahaa valtiolta :D
  5. Basbarduu

UUSI Space Star, hitti vai huti?

Ainakin 3A92 moottoriin saa Calixin letkulämmittimen RE 480. Normaalit kuluvat osat tuohon saa ainakin hyvin mutta en osaa sanoa miten hyvin sitten jotain erikoisempia.
  6. Basbarduu

Sen dieselveron lisäks saisit maksella vielä toisen käyttövoimaveron siitä sähköstä.
  7. Basbarduu

Paperinen huoltokirja. Klikkasitko tuota mun linkkiä? Taka-apurunkoa kannattaa vilkasta myös. Mun emäntä asu viime vuoden Hollannissa ja meinasin itse hakea auton sieltä mutta ostin sen kuitenkin Suomesta. Nuita on tuotu tänne valtava määrä ja hintataso on pudonnut täällä kotimaassa. Itse...
  8. Basbarduu

Mitä olet tänään rassaillut?

Webtrapin kanssa tuli vaihdettua eilen Evoon ehjä hiekkapuhallettu tankin täyttöputki tämän tilalle. Samalla vaihdettiin perän kannakkeet auton alkuperäisiin jotka olin myös hiekkapuhalluttanut ja maalauttanut. Lisäksi prässäilin niihin uudet kumipuslat. Uretaanipuslat oli vähän liian rajut...
  9. Basbarduu

2018 tuli isompi moottori. Ei oo ollu moottorien kanssa ongelmia kunhan ohjainlaitteet yms. on hoidettu ajan tasalle huolloissa.
  10. Basbarduu

Evo 4 AYC

Voitko ottaa vähän paremmat kuvat nuista liittimistä? Moniko napaisia ne ovat ja montako johtoa niihin menee?
  11. Basbarduu

Tarkoitan siis että autossa kannattaa olla tehtaan asentama sähköinen lisälämmitin joka toimii samaan tyyliin kuin Webasto. Vaikkakin Webasto hakkaa tuon käytettävyydessä. Ajoakulla on 8v tai 160 000km takuu riippuen siitä kumpi tulee aikaisemmin täyteen. Tuo taas meinaa sitä että sen...
  12. Basbarduu

Evo 4 AYC

Eipä tuolla takakulmassa oikein muita piuhoja oikein ole kuin ABS anturin, pa-pumpun ja AYC:n. Sanoisin siis että kyllä noi on AYC:n johdot. Eihän AYC valo syty ja sammu yhtä aikaa jonkin toisen valon kanssa? Oletko kattonu mittariston takaa ettei siellä ole ylimääräisiä kytkentöjä?
  13. Basbarduu

Tästä on hyvä lähteä liikkeelle. Autossa kannattaa olla EV remote / lisälämmitin ja huollot tehty ajallaan. Outlander PHEV on erittäin hyvä valinta etenkin jos ajaa enimmäkseen lyhyitä ajoja.
  14. Basbarduu

Outlander vm06/07 2,0 bensa rouhea käyntiääni

Enpä keksi mikä voisi olla syynä jos kerran tehot on tallella. Toimiiko se lohkolämmitin varmasti?
  15. Basbarduu

Huoltokutsu / tehdaskampanja R30297

https://autotoday.fi/suomalaisinnovaatio-parantaa-merkittavasti-turvatyynyjen-turvallisuutta/
  16. Basbarduu

Outlander vm. 2016 ja uudemmat

ThermoConnectin musta boksi on todennäköisesti kuljettajan vasemman polven tienoilla. Verhoiluja vaan pois edestä.
  17. Basbarduu

Jakohihnan vaihto pk-seutu

Oon mä käyttäny Evoa kahesti tuolla ST-Motorssilla.
  18. Basbarduu

Ajovalon "linssi" halki

Koko umpion joudut vaihtamaan.
  19. Basbarduu

Jakohihnan vaihto pk-seutu

Omat autoni huollatan Lahden Mega-Autossa. Suosittelen sitä jos se menee tuohon kohtuullisen matkan sisään. edit. Autohuolto Kariste ois toinen vaihtoehto jos ei jaksa ajaa Lahteen saakka.
Ylös Bottom