Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
1. Puhdista lasi sisäpuolelta ja vaihda raitisilmansuodatin. (puhdista samalla raikkarin kotelo)
2. Tarkista että vedenpoistokanavat eivät ole tukossa.
3. Kuivata auto. Apuna voit käyttää kosteuden poistajaa.
Jos ajoakun sisäinen lämpötila laskee alle -9 asteeseen auto käynnistää polttomoottorin suojatakseen ajoakkua ja sisätilojen lämmitystä varten. Eli tuon automaattisesti toimivan lämmittimen tarve riippuu millaisissa olosuhteissa autoa käytetään. Olettaisin että akku pysyy paremmassa kunnossa...
Jakoketju ja muut jakopään osat on sellaisia komponentteja jossa en suosittele säästämään. Tossa myös työn osuus on aika suuri ja tulee aika kalliiksi jos se pitää tehdä kohta uudelleen.
Suosittelen laittamaan jonkin virtalähteen 12V akulle ja auto ei saa olla ainakaan latauksessa kun käytät pikkuakkua irti.
https://www.mitsubishiclubfinland.com/bbs/index.php?threads/outlander-phev-12v-akun-vaihto.62011/
Mulle olivat kans laittanu Evoon jonkin liian lyhyen rt-pään aikoinaan eräässä pk-seudulla toimivassa ralliautoihin keskittyvässä pajassa. Kyllähän se aiheutti murhetta pyöränkulmien säädössä kunnes pari vuotta sitten laitoin oikean mittaisen osan.