Hakutulokset

  1. taati

    sigman abs vika!

    Vs: sigman abs vika! vikavalo palaa heti kun käynnistää.missäs päin on maajohto?
  2. taati

    sigman abs vika!

    Terve.osaisko joku sanoo että onko abs boksi paskana kun abs valo palaa ja korjaamolla eivät päässeet testerillä boksiin sisälle?
  3. taati

    sigman abs rele!

    Vs: sigman abs rele! kiitoksia!löytyi!
  4. taati

    sigman abs rele!

    missäs mahtaa sijaita sigmassa abs rele??
  5. taati

    sigman vetonivel!!!

    Vs: sigman vetonivel!!! moro!saa vaihdettua pelkän nivelen oon ite vaihtanut molemmille puolille!
  6. taati

    sigman abs vika?

    terve!osaisko joku kertoo mistä kannattais lähteen ettiin vikaa kun abs ja luistoneston valot palaa! ne sytty kun auto oli ollu seisonnassa talven yli ja otin releitä irti keväällä ja laitoin takasin ja sit kun starttas ni sytty palaan valot!
  7. taati

    sigman iskarit!!

    Terve!Onko kukaan vaihtanut sigmaan tavallisia iskareita paineilma iskareitten tilalle?? Elikkä meneekö ne sinne suoraa vai täytyykö jotain mulkata!! Kiitoksia etukäteen vastauksista!!
  8. taati

    sigman kompura!

    tietäiskö kukaan mikä on ton sigman paineilma kompuran tuotot,paineet ja muut arvot??
  9. taati

    Erilaisia kysymyksiä Sigmasta...

    mulla ois semmonen muistikuva että ne renkaat kääntyy muutaman asteen kun vauhtia on enemmän!elikkä ei paikalla nää mitään liikettä! :driver
  10. taati

    jäääkiekko suomi jatkoon

    ;)hieno peli oli!kyllä toi niittymäki on hyvä!!!mä veikkaisin 4-2 suomelle!
  11. taati

    sigman kompura

    hei mitä toi monroen kompura maksoi? ???
  12. taati

    Sigman koneet

    mobile.de sivujen mukaan sitä laiskempaa konetta ois 125 kw ja 130 kw! :P
  13. taati

    sigman kompura

    se ois ton näkönen! :o
  14. taati

    sigman kompura

    juu kiertokanki sieltä oli tullu ulos kurkkiin!täytyy siis varmaan hankkia jostain uus kompura! :(
  15. taati

    sigman kompura

    en tiedä onko vika kompurassa, mutta luulisin niin, koska viime talvena se rupes pitämään semmosta ihme kilkatusta ja sit lopetti toiminnan kokonaan.mut välillä se yritti lähtee pyöriin mut ei käyny kun muutaman sekunnin. ??? ???
  16. taati

    sigman kompura

    ei kukaan sattuis tietään mistä sais säädettävän alustan paineilma kompressorin??tai oisko missään muussa mallissa samallaista? ???
  17. taati

    sigman ilmastointi

    tietäiskö kukaan mikä kylmä aine on sigman ilmastoinnissa? ???
  18. taati

    Sigmaatin jakoremmi vaihtoon

    sellainen korjaamo kun jari-fix ja se on tampereella!alkuperäisiä osia käytettiin!
  19. taati

    Sigman moottorin hinta?

    saksasta saa koneen sigmaan 1000€ ja sen laiskemman version 500€!
  20. taati

    Sigmaatin jakoremmi vaihtoon

    mulle vaihdettiin remmi,vesipumppu ja kiristin rullat se makso töineen 500€!vaihtoon meni kuulemma 5 tuntia!
Takaisin
Ylös Bottom