Hakutulokset

  1. M

    Mitsubishi Outlander 2.2 HDI Instyle 2009 nykii talviajossa

    Vs: Mitsubishi Outlander 2.2 HDI Instyle 2009 nykii talviajossa Eipä tullut hullua hurskaammaksi huoltamokeikasta. Eivät löytäneet käytännössä mitään vikaa tarkistuksilla eikä vikakoodejakaan ollut. Laittoivat dieseliin lisäainetta että pakkasenkestävyys nousee ja siinä se.. No alle satasen...
  2. M

    Mitsubishi Outlander 2.2 HDI Instyle 2009 nykii talviajossa

    Vs: Mitsubishi Outlander 2.2 HDI Instyle 2009 nykii talviajossa Lähin merkkiliike josta autonkin ostin on tällä hetkellä henkilökohtaisessa boikotissa. Myyjä oli ns. täysin susipaska ja asioita sai itse käytännössä järjestellä ja paikalla pyöriä turhaan. Koeajoon annettavia avaimia...
  3. M

    Mitsubishi Outlander 2.2 HDI Instyle 2009 nykii talviajossa

    Vs: Mitsubishi Outlander 2.2 HDI Instyle 2009 nykii talviajossa Nykiminen tosiaan loppui lähes täysin tuon edellisen vastaukseni jälkeen (jolloin pidemmät ajot loppuivat). Yritin jopa yhtenä päivänä väkisin saada autoa sellaisiin tilanteisiin joissa nykimistä tapahtui, mutta en saanut mitään...
  4. M

    Mitsubishi Outlander 2.2 HDI Instyle 2009 nykii talviajossa

    Vs: Mitsubishi Outlander 2.2 HDI Instyle 2009 nykii talviajossa Olen sen verran kädetön autojen kanssa, että en pysty tarkistamaan vaan pitäisi tuokin arvaus esittää huoltomiehelle. Tämän päivän ajon jälkeen veikkauksessa saattaa kuitenkin olla perää.. 300km lenkin alkupäässä piti ajella...
  5. M

    Mitsubishi Outlander 2.2 HDI Instyle 2009 nykii talviajossa

    Vs: Mitsubishi Outlander 2.2 HDI Instyle 2009 nykii talviajossa Maskinsuoja on paikallaan, mutta pa-suodattimen vaihtoaika pitäisi tarkistaa papereista. 40k kilometrin huollosta on tosiaan noin kuukausi, joten ellei siinä yhteydessä ole vaihdettu niin sitten vaihdosta on aikaa vähintään vuosi.
  6. M

    Mitsubishi Outlander 2.2 HDI Instyle 2009 nykii talviajossa

    Eli Outlander ollut itsella ajossa nyt viime keväästä ja minkäänlaisia ongelmia tai vikoja ei ole ennen tätä ilmaantunut. Kokonaisuutena autoon olen ollut siis erittäin tyytyväinen. Nyt aivan viime päivien aikana kovemmissa pakkasissa ja pidemmillä automatkoilla (huollosta n. kuukausi) auto on...
Takaisin
Ylös Bottom