Hakutulokset

  1. S

    GTO seisoessa tullut outo käyntihäiriö. Ratkaistu!

    Vs: GTO seisoessa tullut outo käyntihäiriö. Vika paikallistettu. Murentunu se kipunan vahvistimen pistoke. :seina miten ei tuotakaan älynnä heti... Pienen pika fixsin jälkeen pysyy käynissä ja ei tipu pyttyjä pois pelistä lämmetessäkään ja käydessään, Tosin kovilta kierroksilta puottaessa...
  2. S

    GTO seisoessa tullut outo käyntihäiriö. Ratkaistu!

    Vs: GTO seisoessa tullut outo käyntihäiriö. Ethän vaan muista liikkeen nimeä ?
  3. S

    GTO seisoessa tullut outo käyntihäiriö. Ratkaistu!

    Vs: GTO seisoessa tullut outo käyntihäiriö. Sisällä. mie kovasti itte uskon tuohon kipunan vahvistin vikaan. Osien hinnottelu suomessa vaan alkaa pikku hiljaa nyppiin. Ei tuo ulkomailta tilaaminen onnistu multa.. Tulee hepuli jos ei ole vika 300 euron osassa >:(
  4. S

    GTO seisoessa tullut outo käyntihäiriö. Ratkaistu!

    Vs: GTO seisoessa tullut outo käyntihäiriö. Ilmamäärämittari ja y-pipe tsekattu, oli ok. Autosta saapi aika miehekkäitä sähkö iskuja välillä.. Ei ole edes virrat päällä. onko tuo Power transistor unit sama ku kipinän vahvistin, näyttäs maksavan 280 e uutena suomessa, Kyrsii niin tuo ongelma...
  5. S

    GTO seisoessa tullut outo käyntihäiriö. Ratkaistu!

    Auto seisoi kuukauden verran ja siinä samalla tuli kytkin vaihdettua. Tänään sitten savut pitkästä aikaa koslasta niin eipä mennykkään niin kuin elokuvissa.. Parin sekunnin starttaus ja auto käynissä, tosin pamautteli pakosarjassa ja putkessa bensaa, sammui, starttaus ja potki vastaan...
  6. S

    Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen

    Vs: Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen Ongelmat ratkattu tehojen ja kuumenemisen suhteen. samoin ahtaa oikeen mallikkaasti karvan verran päälle kiloon. Syinä ongelmiin oli seuraavia: Bensan paineen säätimen letku rikki. ennakot totaalisesti pielessä ja hukkaportin kellon varsi...
  7. S

    Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen

    Vs: Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen Ahdin tuntu ehjältä ja oikein topakalta. Pakoputki on puhdas romuista. perus ennakko kohillaan. kieroksilla tuli n 20 astetta ennakkoa.. Onko ok ? tulppien väri kielii että aavistuksen vois olla laihalla. Bensan saantiin syvennyn seuraavaksi.
  8. S

    Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen

    Vs: Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen Jako on kohillaan, ennakot säädetty kohilleen ja piristy sen verran että 3 vaihteella kytkin luistaa... :seina mutta ei ahda vieläkään kuin 0.5-0.6 Pakosarja lämpiää edelleen niin kuumaksi että meinaa puolen metrin päässä sormet käristyä...
  9. S

    Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen

    Vs: Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen Jeps. syvennyn asiaan. Mutta mistä kohin tarkalleen löytyy liitin joka maadoitetaan ? onko jossain jo keskusteltu asian tiimoilta. en löytänyt haun avulla..
  10. S

    Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen

    Vs: Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen Tulppiakin pikkasen vilkasin. ei kyllä ollu kahvin ruskeet vaan mielestäni ehkä jopa aavistuksen laihalla käyneen näköset (aavistuksen vaaleat) ja kaikki oli saman väriset.
  11. S

    Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen

    Vs: Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen Heti ensimmäisenä oli sama mielessä.. ja sen jo tarkistinkin heti auton halliin saatuani. hyvin paisto päivä katin läpi.
  12. S

    Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen

    Vs: Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen Voip olla että syöpi lähemmäs 20 L sataselle. Ei rötää eipa muutenkaan ylimääräsiä ääniä.
  13. S

    Evo 3 tehot hukassa ja pakosarjan ylikuumeneminen

    Tuli ostettua syys-iltojen iloksi askaretta. evo 3 jolla hieman meno halut hukassa ja mielestäni pakosarja käy yli kuumana kun on polttanut ihan syylarinkin pieneltä alaa tummaksi. kävin auton hakeen 200 km päästä ja normaali ajossa se toimi oikeen hienosti ja käy nätisti mutta jos leipää...
Takaisin
Ylös Bottom