Hakutulokset

  1. N

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit kaikkien odotusten vastaisesti galantti leimattu ja kahville voisin liikkua.. ei ole nyt ohjelmaa minulla ennen ku 25.5
  2. N

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit Tuohon mennessä saattais olla galantti jo leimalla et käy tuokin :)
  3. N

    Mitsubishi galant 2.5 V6

    Vs: Mitsubishi galant 2.5 V6 tarttetko?ois pakosarjaa myöten alkupätkä tarjolla. lamda anturit kiinne...
  4. N

    Ea galant takasumarit pimeenä, merkkivalo toimii.

    Vs: Ea galant takasumarit pimeenä, merkkivalo toimii. niillä rele kone tilassa mikä itellä seisonnan jälkee lakkas toimimasta. irrottelin ja laittelin takas ni alko rokkaa..
  5. N

    Mitsubishi galant 2.5v6 2001

    Vs: Mitsubishi galant 2.5v6 2001 eli sulla molemmilla lohkoilla oma cat ja lambdat. toisen lambdan esilämmitys palanu -> lambda vaihtoo.. ois mulla niitäki ylimääräseen. ja jos tarttet viel virranjakajaa ni seki löytyy... ois myydä sulle vaikka kaikki sen vuoden auton katit lambdoineen...
  6. N

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit jos la 2.5. ? vai tuleeko liian äkkii? oma katiska ei viel ajos mut vois sitä silti kahvia juoda?
  7. N

    2.5v6 24 2001 mitsu sammuu

    Vs: 2.5v6 24 2001 mitsu sammuu eli sulla molemmilla lohkoilla oma cat ja lambdat. toisen lambdan esilämmitys palanu -> lambda vaihtoo.. ois mulla niitäki ylimääräseen. ja jos tarttet viel virranjakajaa ni seki löytyy... ois myydä sulle vaikka kaikki sen vuoden auton katit lambdoineen...
  8. N

    galant 2.5 6a13

    Kellää tarjota galanttii uutta askia? Automaatti laatikko porsinu... Koneena 6a13 ja ihan vakio aski.
  9. N

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit ei viel paska kule mut vois kahville lähtä viikolla tai vkl? tosin kouvolan suunnalla jos mahollista..? kiinnostuneita?
  10. N

    2.5v6 24 2001 mitsu sammuu

    Vs: 2.5v6 24 2001 mitsu sammuu Mul ois ton ikäsee virranjakaja :)
  11. N

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit Ite ainakin tääl elos :)
Ylös Bottom