Hakutulokset

  1. S

    gen 2 käynti ongelma ja gen 3 vak. nop. säädin.

    Vs: gen 2 käynti ongelma ja gen 3 vak. nop. säädin. Kiitos vastauksesta. Se oli ilma vuoto, tankin lähtö laipan lähdössä niin pieni reikä jottei silmä nähäny. Ilma siitä meni, mutta naftasta se ei kastunu... jotta semmonen reikä :-*
  2. S

    pajeron nesteet ja muuta...

    Vs: pajeron nesteet ja muuta... Kiitoksia vastauksista. Lisää voitelu asiaa, perheeseemme "muutti" nyt toinenkin pajero. 3gen 3.2did. Kuinka siihen vaihdetaan oikea oppisesti automaattilaatikko öljyt? ..perä ja jako öljyt vaihdan perinteisesti itte, mutta nyt tuli "tenkkapoo" ku eka automaatti...
  3. S

    gen 2 käynti ongelma ja gen 3 vak. nop. säädin.

    hei! ongelma 1: pajero 2,5 td -92. rupesi yhtäkkiä "starttoottamaan", eli pyörittää pitää vimmatusti ennen ku lähtee käyntiin ja se käynnistyminenkin sitte lopuksi lupailujen saattamana. ja tyhjäkäynti katos samalla, yrittää pitää tyhjäkäyntiä mutta "könköttämällä" sammuu lopuksi. kaasu...
  4. S

    Pajero öljyt

    Vs: Pajero öljyt tyhmältä vielä yhteenveto aiheesta. minulla on pajero 2g 2500 riisseli, superselect laatikolla. napista kytkettävällä perälukolla. voinko siis laittaa periin, vaihde laatikkoon ja jakolaatikkoon kaikkiin ton teboil hypoid 75w-90 öljyn? selviäis vaan yhdellä öljyllä ja vois...
  5. S

    pajeron nesteet ja muuta...

    Vs: pajeron nesteet ja muuta... onko oikeat täyttömäärät periin ja jakolaatikkoon mitkä? vaihdelootaan tais olla 2,4l mutta joku puhui että se kannattais ylitäyttää ku on tuo heikompi loota, tarinan veistelijä tais sanoa laittaneen omaansa jopa 3,0 litraa, onko täs perää?
  6. S

    pajeron nesteet ja muuta...

    Vs: pajeron nesteet ja muuta... mitkä viskositeetit mihinkäkin? sorry, olen hiukan nolo näis...
  7. S

    Kytkettävälukko pajero gen-2 -91

    Vs: Kytkettävälukko pajero gen-2 -91 itselläni sama ongelma -92 pätkä. mutta minulla kyllä kuuluu kompuran hurina ja vapauttava naksahdus sitte pois kytkettäessä. mutta lukon merkkivalo jää vain vilkkumaan.
  8. S

    pajeron nesteet ja muuta...

    minulla olis tuollanen "reilusti" ajettu -92 2,5 diisel pätkäpajero, ja nyt kysyisin että mitkä ois parhaat mahdolliset nesteet tohon peliin jotta se jaksais vielä palvella pitkästi. eli, moottori, jakolaatikko, vaihdelaatikko ja perä öljyt? sitte kysymys 2, paljonko tuo pajero ahtaa vakiona...
Takaisin
Ylös Bottom