Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
3000GT:ssä ei ole scooppeja. (Scoop eli "kauha" on ajoviimaa vasten oleva imuilman keräin) 1genissä on iskaritolppien yläpäille tilan tekemiseksi muoviset hatut reikien päällä, uudemmissa peltiin on muotoiltu patit niiden kohdille.
Vs: Eroavuustodistus GTO VR4 / 3000GT SL??
Joo saattaahan se olla. Olihan tuossa kohtuudella hommaa, kolme viikkoa otti aikaa kuutena päivänä viikossa. Sähköjen kanssa vähän laiskemmalla tahdilla pari viikkoa lisää.
Täytyypä yrittää tavoittaa tuota Meriläistä, josko saisi pian ajella muutenkin...
Vs: Eroavuustodistus GTO VR4 / 3000GT SL??
Niin no, siis onhan niitä ainakin yksi tehty. Kysymys olikin, että oisko joku muukin toteuttanut kuin minä, joku jolla olisi niitä tarvittavia lappusia mulle.. :)
Morientes!
Mahtaakohan kukaan olla tehny tekniikkaswappia ja nakannu VR4-tekniikkaa voimansiirtoineen etuvedon tilalle? Hommahan vaatisi leimaa varten poikkeusluvan vetotavan muutoksen myötä ja sitä varten tarvittaisiin tosite korirakenteiden eroista. Onko tällaista lappua kellään valmiina?
Vs: -92 GTO nakuttaa ???
Tuskin on painelaakeri, se ääntää silloin kun kytkin on painettuna. Voipi olla joku laatikon laakeri, toivottavasti kuitenkaan ei, ovat työläitä vaihdettavia.
Vs: GT 3000 ISKARIT VAI...???
No ainakin tuo Eco/pwr -nappula on automaattilaatikon ohjelmavalitsin..
Toisekseen, mulla on ehjät vaparin takaiskarit ylimääräsenä ja "periaatteessa" myös etuiskarit. Ovat siis VR4:n, en tiedä onko niissä eroa.