Hakutulokset

  1. J

    Grandis 2.4 -05 vaihdelaatikon purkaminen.

    laita sposti niin lähetän korjausoppasn
  2. J

    Mitsubishi Grandis osina

    No, yrittänyttä ei laiteta jne. Onko vielä varaosa-autossa osia? Ois etsinnässä Apurunko / Etupalkki alkuperäisosan numero MR594300 Terveisin, Olli
  3. J

    Grandis / Etukelkan vaihto

    Täällä tulee käytyä liian harvoin, mutta aina ku nasiaa on, eli tämä prokkis tulee itsellenikin nyt eteen. Ilmeisesti normi-settii että apurunko ruostuu kun ikää kertyy, MUTTA, mistä osa? Jatkan vielä toki netin selaamistakin, mutta ei ainakaan helpolla löydy mitään uutena joten taitaa olla...
  4. J

    Grandis varaosia

    ja missä päin, että viihtiikö lähteä ihmettelemään spontaanisti
  5. J

    Grandis vikakoodit

    Tuohon on molempiin puoliin ylhäällä ne lambdat, ja toki alhaalla pari. Joskus (pari vuotta sitten) kun oli itsellä ajankohtainen löysin sivun jossa oli eritelty mikä koodi on mihinkin. Yritin löytää uusiksi mutta ei onnistunut. Voi olla siis että toinen niistä ylälambdoista on rikki tai se...
  6. J

    Mitsubishi Grandis 2.4L automaatti korkea ääni kiihdyttäessä

    Täytyy sanoa että olen ollut HYVIN laiskana tämän kanssa. Ääni on yhä mukana, kun ei kiihdyttele ei kuulu, mutta ehkä nykyään vähän alemmilla kierroksilla jo n. 4 tuhannen paikkeilla. Ja tosiaan, vain ja ainoastaan silloin kun oikeasti painaa kaasua reippaammin kiihdytyksessä. Ja nykyään...
  7. J

    Grandis käsijarru

    Ite säädin juuri tossa kuukaus takaperin ku käsijarru ei oikeen pitäny, korjaus käsikirjan ohjeella: Löystytä vaijerit käsijarrun päästä, sitten pyörittele levyn ruuvia niin kauan että levy ei liiku ja siitä viis pykälää takaisin päin, kun oot molemmat säätäny ota löysät pois käsijarrun päästä
  8. J

    Grandiksen takaluukun irroitus

    Vs: Grandiksen takaluukun irroitus Täällä foorumilla on joskus ollut linkki sivustoon josta on voinut ladata Grandiksen korjaamoiden korjausoppaan, en itse nyt löydä sitä millään. Jos jollain tallessa vois varmaa linkkaa tähän :-) Veikkaisin että jos siitä ei selviä miten se lähtee niin ei...
  9. J

    Mitsubishi Grandis 2.4L automaatti korkea ääni kiihdyttäessä

    Vs: Mitsubishi Grandis 2.4L automaatti korkea ääni kiihdyttäessä Mäkelän Koneella edellistä autoa korjanneena tulin tulokseen että ne laskuttaa iha levottomia summia, mutta ovat hoitaneet asiansa kyl nopeasti ja tarvittaessa työpäivää venyttäen että siitä iso plussa. Mut jos kerran tuo Delta...
  10. J

    Mitsubishi Grandis 2.4L automaatti korkea ääni kiihdyttäessä

    Vs: Mitsubishi Grandis 2.4L automaatti korkea ääni kiihdyttäessä Ei ole kerennyt-jaksanut-viitsinyt, pitänyt vain itse kevyempää kaasujalkaa toistaiseksi. Ei se ääni nyt ainakaan pahentunut ole, mutta mutta, jos täs ennen talvea kävis jossain näyttämässä, pitää viel ottaa selvää missä lähimmät...
  11. J

    Mitsubishi Grandis 2.4L automaatti korkea ääni kiihdyttäessä

    Vs: Mitsubishi Grandis 2.4L automaatti korkea ääni kiihdyttäessä Itse itselleni vastatakseni, olipahan kyl tavallaan hyvin kysytty "kuuluu ääni, mistä se kuuluu?" noo, kokeilin tuossa ihan P:ssä (automaatti kun on) niin sama ääni ei kuulunut kun nosti kierroksia 4-6k välille, eeli taitaa mennä...
  12. J

    Mitsubishi Grandis 2.4L automaatti korkea ääni kiihdyttäessä

    Hei, uusi tulokas näillä foorumeilla nyt olen, satuin ostamaan muutama viikko takaperin perheautoksi näppärän seitsemän paikkaisen melkein 270k ajetun Mitsubishi Grandiksen. Syistä joita en osaa arvailla, ehkä sen takia että sain törkeen hyvän hyvityksen edellisestä autosta ja tämä oli kyllä...
Takaisin
Ylös Bottom