Hakutulokset

  1. D

    Mitsubishi space wagon gdi sammui kesken ajon

    Ok kiitos ajatuksista, kun espanjalsisia mitenkään väheksymättä, niin ne on täysiä typeryksiä ja jos obd luku ei toimi -99 mallin space wagoniin, niin tiedän vähän ehdottaa muita vika vaihtoehtoja ja tuo jaon hyppääminen on minullakin mielessä..
  2. D

    Mitsubishi space wagon gdi sammui kesken ajon

    Terve, en pääse aivan helposti obd koodeja lukemaan, eikä täällä espanjassa myydä edes mittareita...eli apua tarvisin kun auto sammui kesken ajon, eikä enää lähde käyntiin, nokka akselin asentotunnistin oireili aikaisemmin ja kävin ostamassa uuden js ruuvasin kiinni, mutta ei auttanut. Eli...
  3. D

    spacewagon 2,4gdi -99 ei aina lähdä käyntiin ja olen espanjassa. HIENOA

    Viaksi paljastui nokkaakselin asentotunnistin ja osaa odotellessa saan auton käyntiin, kun pidän vesipulloja autossa ja kun auto ei käynnisty, niin lorottelen asentotunnistimen päälle viileä vettä noin litran, niin että tunnistin viilenee hieman, jonka jälkeen auto käynnistyy normaalisti.
  4. D

    spacewagon 2,4gdi -99 ei aina lähdä käyntiin ja olen espanjassa. HIENOA

    Vs: spacewagon 2,4gdi -99 ei aina lähdä käyntiin ja olen espanjassa. HIENOA Kiitos vastauksista, ja löysin vihdoin sen obd pistokkeen kaasupolkimen ylhäältä? Olin jo ajatellut, että auto on niin vanha, ettei siinä moista olekkaan. Mittarini ei ollut yhteensopiva.. vaihdoin tankissa olevan...
  5. D

    spacewagon 2,4gdi -99 ei aina lähdä käyntiin ja olen espanjassa. HIENOA

    Vs: spacewagon 2,4gdi -99 ei aina lähdä käyntiin ja olen espanjassa. HIENOA Mistä kohtaa voin lukea koodit? Minulla on obd mittari mukana, mutta en ole löytänyt paikkaa mihin sen voi tökätä..
  6. D

    spacewagon 2,4gdi -99 ei aina lähdä käyntiin ja olen espanjassa. HIENOA

    Hei. 2,4 gdi mitsu on menettänyt luottamuksen nyt, kun toimii lähes normaalisti, mutta yllättäen kun menee autoon ja koittaa startata, niin ei millään lähde käyntiin ja pitää semmoista ääntä kuin kävis vajaalla ja sammuu heti, kylmänä käynnistyy lähes aina. Suomessa putsasin imusarjat ja...
Takaisin
Ylös Bottom