Hakutulokset

  1. M

    Outlander phev nykii ”moottori jarrutuksessa”

    Siis ei voi olla totta! Mulla vaihdettiin eilen takarenkaat kun toinen puhkesi. Tänään sitten auto käyttäytyi todella oudosti. Tuun tänne katsomaan että oisko jollain jotain samankaltaista oiretta, niin suora vastaus tässä Siispä ei muuta kuin eturenkaat myös uudet alle
  2. M

    Remote control

    Siis ovet pitää olla lukossa vai ei pidä olla lukossa? Mähän olen tietysti istunut autossa ohjekirjoja pläräämässä ja wifiä etsimässä... :D Mitä noita ulkomaisia kokemuksia olen lukenut, niin taitaa olla vähän henkimaailman juttu löytää se sieltä. Ehkä jatkan yrittämistä, ei vaan ole oikein...
  3. M

    Remote control

    Kiitos linkistä, mutta webbihommelit on yleisesti aika tuttuja kyllä :cool: "Verkkoa xxxx ei löytynyt" on siis tulema. Testattu myös pädillä ja läppärillä.
  4. M

    Remote control

    No siinäpä se. Ei löydy ei.
  5. M

    Remote control

    Millähän sen wifin saisi näkyviin? Uudet SSID ja passu on noudettu merkkiliikkeestä, vaan pitäis kaiten wifi jotenkin (ensiksi?) löytyä. iPhone käytössä, jos tuolla mitään merkitystä on.
  6. M

    Taloudellisin strategia pidemmässä matka-ajossa

    Luin... vaan se keskittyi pääsääntöisesti talviolosuhteisiin. Elikkä yksinkertaisimmillaan maantienopeuksilla antaa auton hoitaa ja itse vain keskittyy ajelemiseen nappien painelemisen sijaan? Myyjä kehoitti käyttämään Save-moodia jos määränpäässä on kaupunkiajelua tiedossa. Tuo jäähdytys oli...
  7. M

    Taloudellisin strategia pidemmässä matka-ajossa

    Uusi (vaan ei uuden) PHEVin omistaja moi! Olisko tästä keskustelusta tai yleisesti kokemuksien perusteella heittää rautalangasta väännettyä versiota, kun ajetaan: 1) Kehyskunnasta pk-seudulle moottoritietä, matkaa 70 km ja siitä viimeiset 15-20 min kehäruuhkia (10 km), lähtö täydellä akulla ja...
Takaisin
Ylös Bottom