Hakutulokset

  1. B

    Outlander PHEV 12V akun vaihto

    69e https://www.ikh.fi/fi/akku-yuasa-36ah--+-187x127x227-ybx3054
  2. B

    PHEV apuvirran antaminen

    https://www.ikh.fi/fi/akut/akut-12v-ajoneuvoihin Tuollainen YUASA mulla oli entinenkin joten halvalla sain itse vaihdettua akun. marmorilla sanoi että 300e+ hinta :D
  3. B

    Ajon aikainen ylimääräinen ääni

    Huollon yhteydessä tutkivat ja eivät siitä vikaa löytäneet
  4. B

    Ajon aikainen ylimääräinen ääni

    Oliko arvokas juttu?
  5. B

    Ajon aikainen ylimääräinen ääni

    2014 mallin PHEV. Oikealle kaartaessa 50kmh ja sitä kovemmassa vauhdissa alkaa vasemmasta etukulmasta kuulua rrrrrrrrrr jonka tahti siis nopeutuu mitä kovemmin ajaa, ääni ei kuulu kovin lujaa mutta selkeästi kuitenkin. Laakeri se ei ole kuulemma ja pyörienkulmatkin on juuri säädetty. 10k...
  6. B

    Outlander PHEV: kesärenkaat

    Itse talvipyörissä nostin myös rengasprofiilia pykälällä niin heti näytti paremmalta. ajattelin myös kesärenkaissa nostaa kokoa hieman, toimii mittarikin tarkemmin sitten :)
  7. B

    Outlander PHEV: kesärenkaat

    Tuli ite viimein vaihdettua Toyo kesäpyörät alle (viimekesän ajelin kitkoilla kun oli niin huonot jo) ja 2,2 bar paineilla kulkee ihan hyvin mutta kova on mekkala (eipä tullut katsottua kyllä paistovuotta renkaille ja nämäkin niin loppu ettei välttis koko kesää ajele)
  8. B

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Itsekin huomannut että -10 on akkuajon raja, paitsi jos akku on täynnä näyttää rangea kunnes lataus on kulutettu 80% ja sitten tulee viivat ruudulle. Tänään lämmitin remotella 2x putkeen eli ~50 minsaa ennen töihin lähtöä. Ulkona oli -17 ja liikkeelle lähtiessä akut oli -11 joten bensalla...
  9. B

    Outlander phev akun kunto

    Mielestäni ohjekirjassa on maininta ettei kannata ladata akkua täyteen jollei viikkoon ole ajoa tiedossa. Itse laitan perjantaina lataukseen vaikka ajoa on todennäköisesti vasta maanantaina (aina kun en laita niin muija kyllä keksiikin ajoa )
  10. B

    Outlander PHEV 12V akun vaihto

    Akku vaihdettu ja muuta "ongelmaa" ei tullut kuin sellainen että jos avaa oven alkaa hätävilkut vilkkumaan noin 30 sekunnin ajan (kojetaulussa ei kyllä näy tämä). Täytyy kattoa piilovalikoiden takaa saisiko tuon pois, vaikka voihan tuo olla jokin turvallisuustekijäkin ja esiintyy vain hämärällä...
  11. B

    Outlander PHEV ajastettu lataus

    onpa kyllä riisutun näköinen! onko muilla faceliftin omaavilla samanlainen näyttö? itellä on 14 malli ja onhan siinä vaikka mitä asetusta tarjolla
  12. B

    Outlander PHEV ajastettu lataus

    Siis jos sulla on kosketusnäyttö niin siinähän on sisäänrakennettuna navigaattori + radio + lämmityksen hallinta. ota vaikka kuva siitä ja laita tänne :)
  13. B

    Outlander PHEV 12V akun vaihto

    Ok eli tilanne itsellä se että mökille perjantaina, auton sai siellä piuhan päähän joten laitoin. lauantaina aamupäivällä otin johdon pois ja pari kertaa siinä ovia availin ja laitoin autoa lukkoon mutta ei sen kummempaa rämppäämistä (takaluukun avasin myös pari kertaa). Tänään sunnuntaina piti...
  14. B

    Remote control

    No tää on kyl et autokehityksessä tietotekniikka tuntuu laahaavan suoraan sanottuna helvetisti (10 vuotta) jäljessä. mulla oli kuitenkin toimiva navigaattori jo 10 vuotta sitten ja nyt on 6 vuotta vanha auto missä se arpoo vaikka ja mitä :D mut vaikka jotkin asiat toimisi vaikeasti/hitaasti nii...
  15. B

    PHEV Box - fully electric drive

    No autohan on hybridi, eli jos täysin pelkällä sähköllä haluaa ajella niin sitten kannattaa varmaan valita siihen tarkoitettu auto. kyllä itsekin tulee päivittäiset ajot lähestulkoon täysin ajettua sähköllä mutta jos polttiksen tarvitsee käynnistyä niin sitten sen täytyy
  16. B

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Samat lukemat oli mulla. ei koskaan näyttänyt yli 25km matkaa vanhoilla akuilla
  17. B

    Outlander PHEV musiikin kuunteleminen BT:n kautta

    katso ettei ainakaan ole wifiyhteydessä autoon samaan aikaan. sit myös putsaa kaikki aikaisemmat paritukset pois ennenkuin lisäilet
  18. B

    Remote control

    Eiköhän puhelin vaikuta eniten tähän kantaman eroon
  19. B

    Outlander PHEV jumittaa...

    merkkiliikkeessä poistatin käytöstä cobran varashälyn ja riitti kun ottivat siihen liittyvät sulakkeet konehuoneesta veke (kuulemma)
  20. B

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Tää nyt oli vähän kyllä ei vastaus :D Eli Loppuuko akku jos on piuhan päässä ja popit jauhaa vai ei lopu? ^^
Ylös Bottom