Hakutulokset

  1. Outlander 2015

    Keskustelua toimenpiteistä jolla voidaan vaikuttaa ajoakun kapasiteettiin.

    No nyt ymmärsin. Minun piti asentaa OBDLink app: ja sillä tehdään paritus. Minulla on PEHV Watchdog ohjelma, eikös sillä katsota itse tiedot autosta.
  2. Outlander 2015

    Keskustelua toimenpiteistä jolla voidaan vaikuttaa ajoakun kapasiteettiin.

    Tämmöisen tilasin. Liitin sen autoon ja vihreä valo syttyi. ODB näkyi puhelimessa., mutta ei yhdistä. Mitä keinoja ehdotatte avuksi. Androit puhelin ja versio 8.0
  3. Outlander 2015

    Outlander PHEV

    Kyllä minun autoon oli tehty venttiilien välysten tarkastus. Kysyin sitä huoltomieheltä. Se on ensimmäinen tarkastus ja 100 tkm huolto.
  4. Outlander 2015

    Keskustelua toimenpiteistä jolla voidaan vaikuttaa ajoakun kapasiteettiin.

    Asennin puhelimeen tuon WatchDog In, toimiiko/ va eikö toimi ilman apulaitteita. Siinä on WiFi ja Bluetooth mahdollisuus. Mitä pitäs hankkia vai????
  5. Outlander 2015

    Outlander PHEV remote control ja Bluetooth resetointi

    Kiitos! Apu oli nopea ja onnistui. WiFin paritus ei purkautuvat. Parituksessa tuli se tehdas koodi 1212 käyttöön.
  6. Outlander 2015

    Outlander PHEV remote control ja Bluetooth resetointi

    Kysymys! Parituksessa -> System -> Pairing - tämän jälkeen kysyy nelinumeroista koodia. Sitä minulla ei ole. Miten resetoidaan jotta tehtaan koodilla voidaan edetä (1212) onnistuuko muulla kuin korjaamolla?
  7. Outlander 2015

    Outlander PHEV

    Kiitos! Moottorin Rele on vaihdettu viimesyksynä ja takajarrusatulat 2018, huoltokirjassa oli joitain muitakin uusittu. Lukkoja ei ole vaihdettu.
  8. Outlander 2015

    Outlander PHEV

    Ei tarvi sitä perämurikan vaihtoa maksaa, ei oo kampanjakaaan. On vain kumi irronnut metalli kehyksessä. Takuu homma. Puhelimesta sanoivat, että ei oo aikaisemmin Oulun huollossa vaihdettu.
  9. Outlander 2015

    Outlander PHEV

    Huoltomies kertoi, että joutuu irroittaan iskunvaimentajan ainakin toisesta päästä suojakumit vaihtoa varten. Nelipyörä suuntauksen teetän kun hieman vääntää oikealle ohjaus.
  10. Outlander 2015

    Outlander PHEV

    Hyvä uutinen, kaikki menee takuuseen. Etu iskareiden suojakumit, perämurikan etupuolella oleva kannatin. Nelipyöräsuuntaus pitää maksaa hinta 95€.
  11. Outlander 2015

    Outlander PHEV

    Kyllä takuuhuollot on tehty.
  12. Outlander 2015

    Outlander PHEV

    Takuu voimassa ja kilometrejä 99000 km, Oulun Delta Autosta meinasit ettei takuu korvaa. 3 tuntia työtä a' 130€, osien hintaa en tiedä. 100000km määräaikaishuollosa huomasivat vian.
  13. Outlander 2015

    Outlander PHEV

    Kuuluuko iskunvaimentimet takuun piiriin?
  14. Outlander 2015

    Keskustelua toimenpiteistä jolla voidaan vaikuttaa ajoakun kapasiteettiin.

    Tiedustelen, onko lähelläkään hyvää 2015 Outlander ja näyttää täydellä akulla 25 km matkaa. Käytännössä kuitenkin akku riittää 21-22 km kun on lähes nollakeli. Tämä lukema tulee kun laittaa virran päälle. Autolla ajettu 98 tkm, ostin sen viikko sitten.
  15. Outlander 2015

    Outlanderin pyöränlaakerit

    Taitaa olla lähes kaikkien nyky autojen ongelma. Stefat on niin onnettomat ettei suojaa kuin on ajateltu.
Ylös Bottom