Hakutulokset

  1. Mitsupitsi

    Immobilzer service needed -viesti

    Oletko kokeillut vara-avaimella toimiiko sillä normaalisti? Tyhjähkö akku käsittääkseni kans voi oireilla tuolla varoitusviestillä.
  2. Mitsupitsi

    Outlander vm-16, diesel.Dpf. Polttoainetta öljyn joukossa?

    Millä öljyillä muuten täällä porukat ajelee näitä mitsun omia 4N14 koneita? Itse olen juottanut tuolle Mobilin 5w-30 ESPiä vaan ois kait niitä parempiakin olemassa. Kytkentäpalikkaa ei ole tarvinnut vielä korjata, mittarissa 270 tkm. Koko lailla ollut murheeton auto.
  3. Mitsupitsi

    Outlander vm-16, diesel.Dpf. Polttoainetta öljyn joukossa?

    Mulla sen alkaneen polton huomaa ainakin suht helposti kun selvästi autosta laskee tehot ja ääni ( auton siis ) muuttuu möreämmäksi. Varsinkin liikennevaloihin pysähtyessä pakoäänien omituinen jyrinä kuuluu selvästi. Ja hetkellinen kulutus huitelee taivaissa. Samaa olen huomannut, että öljyn...
  4. Mitsupitsi

    Outlander tietokone / keskikulutus

    No nyt se selvisi tämäkin viimein! Tuota monesti pähkäillyt, että mitä ne manual/automatic osiot oikein tarkoittaa trip valikossa. Se ei siis ollutkaan niin viisas, että osaa laskea kulutukset sen mukaan ajaaka D:llä vaiko rattiläpsyttimillä ;)
  5. Mitsupitsi

    Outlander, perän stefat vuotaa

    tuomonen vm -16 diesel malli, näyttää perän stefat olevan vaihdon tarpeessa. Vasen puoli jo vähän vuotaa ja oikeakin hikoilee. Miten se on, lurahtaako sieltä suurinpiirtein kaikki peräöljyt ulos kun nykäsee vetoakselin pois? Ja jos näin käy niin onko peräöljyt haettava merkkiliikkeestä vai käykö...
  6. Mitsupitsi

    Outlander 4N14 laturin kestävyydestä?

    260 tkm nyt ajettu ja huoltohistorian mukaan ei ois vielä vaihdettu
  7. Mitsupitsi

    Outlander PHEV, Lämmitetyn tuulilasin lisäys jälkikäteen?

    takalasinlämmityksen ollessa päällä tuo mulla sulattaa myös pyyhkimet irti tuulilasista. Siihenpä se hyöty sitten jääkin. Alijäähtyneen veden kanssa tulee kyllä äkkiä ikävä vanhaa Ford merkkistä kulkinetta :rolleyes:
  8. Mitsupitsi

    Outlander PHEV, Lämmitetyn tuulilasin lisäys jälkikäteen?

    Onko PHEV:n tuulilasilämmitys koko ikkunalle toisin kuin tuo mitättömän ohut lämpiävä suikale mitä on normimalleissa?
  9. Mitsupitsi

    Outlander 4N14 diesel pakosarjan vaihtavia korjaamoita?

    no en oo mikään metallurgi mutta eikai niitä hehkutella jos on juurikin rosteria..mustan pakosarjan korjaus ois ollut kyllä helpoin rasti mutta tutkitaan sitten mitä se on jahka itse osa on hyppysissä. Eiköhän tuo rassaus jääne keväälle, ei tuo nyt niin paljon käyttöä haittaa että asian kanssa...
  10. Mitsupitsi

    Outlander 4N14 diesel pakosarjan vaihtavia korjaamoita?

    Amayamalta nyt tilattu pakosarja 228€ + tiiviste 20€ + shippaus 89€ UPS:lla tuohon 340 €uroon kun lisää tullit (2.7%)ja alvin (24%) yhteensä vähän alle satkun niin pärjäsihän tuossa taas mukavasti.. Ilo oli ennenaikainen, tuli ilmoitus että pakosarjan tuotanto lopetettu ja ei voida toimittaa...
  11. Mitsupitsi

    Outlander 4N14 diesel pakosarjan vaihtavia korjaamoita?

    Kiitos linkistä, sehän löytyi näppärästi ja näyttäisi olevan juuri tuo mainitsemasi 1555A958 On kyllä ollut moottorin suojamuovi irti ja ei ole pistänyt silmään, että suuttimien juuret olis märkinä. Tarkistan kuitenki nuokin kaikenvaralta. Sen mitä itse oon pakosarjaa peilillä tutkinut niin ei...
  12. Mitsupitsi

    Outlander 4N14 diesel pakosarjan vaihtavia korjaamoita?

    Ei mulla oo tiedossa OEM numeroa, yritin hakea auton alustanumerolla ja sitten ihan vaan klikkailemalla Outlander jne niin tökkää ketju siihen 2nd Gen Outlanderiin ja tuohon 12.2009:iin . Pitää alkaa jostain selvitteleen mikä OEM numeroinen pakosarja tuossa on paikoillaan
  13. Mitsupitsi

    Outlander 4N14 diesel pakosarjan vaihtavia korjaamoita?

    Eipä tuolla näyttäis olevan osia ku 2nd generaation Outlanderiin 12.2009 saakka. Alustanumerollakaan ei löydä mitään. Noissakin vissiin erilaisia pakosarjoja ollut vuosien varrella niin miten tuota varmistaa sopivuuden muuten kuin kokeilemalla.
  14. Mitsupitsi

    Outlander 4N14 diesel pakosarjan vaihtavia korjaamoita?

    Tässä kun ei ole yhtään mitään kiirettä, niin mistähän päin noita voisi tilata suoraan Japanista? Silleen, että varmasti tulisi jopa oikeanlainen osakin vielä postissa... Ei olisi heittää kenelläkään nettiosoitetta?
  15. Mitsupitsi

    Mitsu outlander 2.3 did vm2014 "tirinä" kiihdyttäesaä

    No niin, tosiaan abovehan siellä lukee :geek:
  16. Mitsupitsi

    Mitsu outlander 2.3 did vm2014 "tirinä" kiihdyttäesaä

    Sen mitä eilen illalla kattelin maailmalla olevia forumeita niin pakosarja vaihdetaan alakautta, joten menee nosturihommiksi. Irroitettava DFP ja turbo ensin pois tieltä. Mutta siis periaatteessa olisi vaihdettavissa kun vain olisi nosturi tallissa. Voisihan sen irroitetun pakosarjan ottaa...
  17. Mitsupitsi

    Mitsu outlander 2.3 did vm2014 "tirinä" kiihdyttäesaä

    onkohan tuo pakosarjan vaihto iso savotta tehdä itse? Jotenkin kalliilta kuulosti merkkiliikkeen 1600 € tarjous osineen ja töineen.. Tarviiko siihen muuta osaa ku itse pakosarjan ja tiivisteen? mulla vm 2016 ja mittarissa 245 tkm, orkkis pakosarja paikoillaan mutta käryt tulee sisään parkissa...
  18. Mitsupitsi

    -85 Galantin vaihteiston toiminta

    Asia, joka on vaivannut mieltä jo yli 30 vuotta... MIkähän mun -851.8 TD etuveto galanttiin oikeasti tuli joskus 90 luvun taitteessa hiihtolomalla kun Kolarista Ylläkselle kääntyessä hävisi kaikki vaihteet? Kytkin toimi mutta mikään vaihde ei mennyt silmään. Keppi siis liikkui normisti, mutta...
  19. Mitsupitsi

    Outlander 2016 ohjaustehostin

    Kyllä tuo mulla tarttuilee 18" kesä ja 16" talvirenkailla. Ei kuitenkaan aina mutta pitempää matkaa ajaessa välillä ärsyttää maantienopeuksilla. Ihan ku ois joku oikea vika . Vaan jos se on ominaisuus niin siinäpä sitten olkoot tuollainen.
  20. Mitsupitsi

    Outlander 2016 ohjaustehostin

    Aa, siis tuossako ei oo pumppua ollenkaan, pelkkä sähkömoottori joka avittaa ? Aina sitä oppii uutta
Ylös Bottom