Hakutulokset

  1. J

    Outlander PHEV puhalluksenohjaus outo

    Huomasin, että aika reilusti puhaltaa ilmaa jaloille, vaikka asetuksista olen mielestäni muokannut juuri päinvastoin. Pelkällä tuulilasipuhalluksella ilmaa tulee tuulilasille komeasti, mutta tuulilasi+jalat-asennolla aika kevyt henkäys, vaikka puhallin olisi suurella nopeudella. Voikohan läppiä...
  2. J

    Outlander PHEV, Lämmitetyn tuulilasin lisäys jälkikäteen?

    Onko kukaan lisäyttänyt lämmitettävää tuulilasia vanhaan autoon, oliskohan vaikea / kallis tehtävä? Itsellä on tuulilasi menossa vaihtoon ja mietin, olisikohan kovin kallis homma lisätä nyt lämmitettävä tuulilasi. Varmaankin jonkun johtosarjan ja sen käyttöpainikkeen vaatii....
  3. J

    Outlander PHEVin remotella ohjattava lämmitys

    Itsellä 2019-vuosimallin outlander phev. Haluaisin kysellä, miten hyvin teillä toimii tuo kännykkäsovellus auton lämmityksen ohjaukseen? Itse olen huomannut, että lämmityksen käynnistys heti toimii vaihtelevasti. Karkeasti sanottuna joka toisella tai joka kolmannella kerralla lämmitys toimii...
  4. J

    Saksan tuonti Outlander PHEV, jäähdytinnesteet?

    Onko kokemuksia, kuinka kovalla pakkaskestolla Saksan tuontiautoissa jäähdytinnesteet ovat? Pitäisikö vaihdattaa tai lisätä raakaa tavaraa?
Takaisin
Ylös Bottom