Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Olen ollut tyytyväinen eikä mitään isompaa remonttia ole ollut. Jotain pientä kuluvaa osaa joutunu vaihtamaan. Jarrupaloja, jarrurumpua ja kenkää sekä kardaanin ristikko taakse. Auto on ruotsintuonti auto mutta huollettu ruotsin puolella mitsun huolto-ohjelman mukaan 200 000 kilometriin asti...
Vastaampa vaikka viesti on aika vanha. Omassa vm-16 automaatti l200 jos vaihtaa ainakin vauhdissa takavedolta nelivedolle täytyy auton ns. rullata vapaasti niin vaihtaa nopeaan. Jos koittaa vaihtaa vaikka jossain ylämäessä kun joutuu ns. vedättämään ei vaihda ennenkuin kaasua höllää ja antaa...
Ei näytä olevan... laatikon öljypohjasta tosin löytyy 2 roppua. Voisiko toinen niistä olla tarkoitettu öljyn lisäämiseen jollain pumpulla tyyliin 2 lirtaa sisään ja äkkiä roppu kiinni. Molempia roppuja löysäämällä niistä valuu öljyä. Toinen roppu on kuusiokoloavaimella avattava ja toinen perus...
Sattuisko joku tietämään että mistä kohtaa löytys 16-vm L200 automaattilaatikosta täyttöroppua öljylle vai onko siinä sellaista ollenkaan. Muutaman kerran jo tullut alta päin asiaa tutkittua mutta en löydä ainakaan mistään laatikon kyljestä roppua josta saisi lisättyä öljyä laatikkoon. Oonko...
Moi!
Vaihdoin n.puoli vuotta sitten autoon taakse uuden jarrukengät ja rummut. Nyt viimeaikoina apparin puolelta takaa on alkanut kuulua jarruttaessa hiljaisessa vauhdissa... n.50km/h ja alle sellainen kova kohina. Aivan kuin rauta hankaisi rautaa vasten tai että jarrukengät olisi kulunut...
Elikkäs ostin tuossa kesällä 16vm l200 mitsun. Nyt kun ilmat on viilenneet niin viileällä kelillä turbo on alkanut "viheltää" kylmänä varsinkin matalilla kierroksilla. Vihellys häviää kun moottori ja turbo lämpenee. Auton mittarissa reilu 200t km.
Onko jollain tietoa onko tää vihellys normaalia...