Hakutulokset

  1. J

    RBS ja EV service required, P1A44 ja P1A46 maavuoto?

    Tästä ei selvinnyt mitään. Auto palautui vikatiloista parin päivän odottelulla. Korjaamo tutki vian syitä ihan pontevasti, mutta tuloksettomasti; poissaolevaa vikaa on toki liki mahdotonta löytää. Eli auto nyt normaalisti ajossa. Pidän kumminkin todennäköisenä, että tässä tapauksessa ongelman...
  2. J

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Ehkä menee saivartelun puolelle, mutta silläkin uhalla: jos regenerointi on 0-tasolla, niin silloinhan se ei regeneroi vaan rullailee joutavana. Se on tietysti selvä, että parasta suoritetta hakeva näppää hyvissä ajoin ennen risteystä vakkarin pois päältä ja rullaa 0-tasolla mahdollisimman...
  3. J

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Ja regenerointi toki toimii adaptiivisen vakkarin kanssa, miksei toimisi? Ei se toki osaa optimoida ennakoimalla, niin kuin viitseliäs ja ajatteleva kuski osaa, mutta ei se silti pois pelistä ole vakkarin kanssakaan.
  4. J

    RBS ja EV service required, P1A44 ja P1A46 maavuoto?

    Tuolla vikakuvauksessa on noita sekuntimääriä, jotka sopii aika tarkasti tähän mun kärryn tapaukseen http://mmc-manuals.ru/manuals/i-miev/online/Service_Manual/2013/54/html/M154945060005800ENG.HTM Voihan Venäjä mitä nettiosoitteita, ehkä tuon löytäisi jostain tolkun sivustoltakin?
  5. J

    RBS ja EV service required, P1A44 ja P1A46 maavuoto?

    Auto on vm. 2014 Outlander PHEV, kotimainen yksilö, ajettu 165 tkm, ollut minulla vuoden. Ongelmaton peli ollut, akkukin vielä ihan ok kunnossa. Nyt kumminkin tuli murhetta. Ajelin aamulla pihasohjossa siksakkia lukkomoodilla, että saisin sohjoa rikki ja sitten lapiolla heiteltyä sivuun. Ei...
  6. J

    Asx 1.6 diesel 4wd

    Veikkaus olisi että se on PSA:n moottori, PSA DV6C.
  7. J

    Sähköautojen lataus

    Kirjailenpa tähän vinkin 16 A intoilijoille, jos sattuu olemaan voimavirtapistorasia sopivasti tarjolla: Tuo https://www.thomann.de/fi/stairville_cee_adapter_cee_blue_16a.htm?glp=1&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA1-6sBhAoEiwArqlGPj_vzzvu78JDKMm2ifddVToC4hzvn2PbnPB7qtG53JjRs_5z4CYy0hoCW6MQAvD_BwE Ja...
  8. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Tai katsoa itse koeajolla OBD-palikalla ja WD:llä akun ikä.
  9. J

    Suksiboxi Pheviin

    Tässä nyt joitain vinkkejä: Sopivuuden suhteen kannattaa ihan kysyä kaupasta jos tuntuu epävarmalta. Jos verkosta tilaa niin silloinkin; tosin nehän voi palauttaa jos ei ole sopivat. Itse päädyin Thulen vähän arvokkaampiin Wingbar Edgeihin. On kyllä luottamusta herättävän tuntuinen...
  10. J

    Sähköajo pakkasella

    Itse itselleni vastaten: näyttää nyt olleen toistuvasti +3 astetta se raja, jonka jälkeen sallii kaiken normaalin toiminnan. Tämä nyt ainakin minun kotterossa, eihän sen sama tarvitse kaikissa olla eikä varsinkaan eri-ikäisissä.
  11. J

    Sähköajo pakkasella

    Tuolla aiemmin ketjussa oli puhetta että on jokin lämpötilaraja, jolloin vasta alkaa enemmälti akkua ajossa ladata, eikä siihen asti mene ollenkaan edes rinnakkaishybriditilaan, eikä sarjaan normaalisti toimi. Onko kukaan pannut merkille, mikä on se akun lämpötilaraja, jonka myötä toiminta...
  12. J

    Outlander PHEV takajarrusatulat

    Pitäsi noita takasatuloita alkaa vaihtaa vuoden 2014 PHEViin. Mitä sudenkuoppia, vaihtuuko siinä kuin mikä hyvänsä satula? Jotkut peruslaadukkaat satulat vaikka Aeromotorsilta meinasin tilata, ja kai liukutapit, tietty uudet palat ja noin - suosituksia otetaan mielihyvin vastaan. On nuo...
  13. J

    Mitsubishi outlander phev rintapellin läpivienti?

    Omaani kun asentelin lisävalojen katkaisijaa, niin läpivienti löytyi hyvin matalalta apukuskin jalkatilasta. Sivusuunnassa se oli hyvin lähellä pyöränkaarta sitten jo. Minulla oli se ylellisyys, että saatoin seurata läpiviennissä jo olevaa sisätilahaaraa. Jos ei mitään siinä ole ennestään, niin...
  14. J

    Viheltää

    On taloudessa vuoden 2014 Outlander PHEV, kuluvan vuoden maaliskuun lopussa tuli hankittua. Nyt mittarissa noin 150tkm. Normikuntoinen, ei kikkailtu missään vaiheessa ajoakun kanssa, eikä ole muutenkaan mitään modeja. Nyt se on alkanut viheltää. Tätä tapahtuu vain kun ajaa pitempää matkaa, ja...
  15. J

    Outlander lisävalojen asennus

    No johan nyt toki. Musta maihin, keltainen jatkuva 12 V, sininen herätteen tulopuoli ja vihreä menopuoli. Noin sen ainakin itse kytkin, ja se toimii.
  16. J

    Outlander lisävalojen asennus

    No helppohan tämä oli, vallan helppo. Valot asensin paikalleen jo pari viikkoa sitten, mutta ilman herätteen katkontaa. Tänään sain katkaisinpaikkaan sopivan kytkimen, ja saman tien asennus sillekin. Suurin pettymys oli aivan veltto maskimuovi. Oli kyllä myös pari sälettä rekisterikilven...
  17. J

    Outlander lisävalojen asennus

    Joo ei mene mihinkään järkevään, eli peitelevyssä ei niille mitään vastinetta tietenkään ole. Samaisen tiedonmurun onnistuin myös jo itsekin kaivamaan, että voisi olla valojen korkeudensäädön rullan paikka. Nyt vaan täytyy etsiä, josko kävisi semmonen joulu että tuo nippu päätyisi tyhjin päin...
  18. J

    Outlander lisävalojen asennus

    Sainpa sen verran aikaiseksi, että kampesin laatan tyhjästä paikasta irti. Helpolta asennukselta näyttää, sillä kun alempaa otti sulakerasian kannen irti, niin sieltähän on suora ja peräti tilava yhteys tuohon katkaisinpaikkaan. Mitään kojelaudan kiinteää osaa ei tarvitse katkaisimen asennuksen...
  19. J

    Outlander lisävalojen asennus

    Kiitoksia basbarduulle tarjouksesta, mutta ehkäpä joudan odottaa tuota aliexpressin toimitusta.
  20. J

    Outlander lisävalojen asennus

    Tuo nyt olisi lupauksia antavaa kahdellakin tavalla. Ensinnäkin voisi tosiaan riittää kun irrottelee tuon alemman paneelin. Toiseksi tuosta kiina-katkaisijasta voisi päätellä, että katkaisimen takana ei ole vallan ahdasta. Paninkin tuon vinkatun kiina-katkaisimen tilaukseen. Kuukausi siihen...
Takaisin
Ylös Bottom