Hakutulokset

  1. J

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Ajattelin sanoa samaa tuossa omassa kirjoituksessa mutta ei liittynyt suoraan aiheeseen. Regen-kepinheilutusta teen kun näen että pitää pysähtyä valoihin tms, muuten kyllä rullailen. Taloudellinen ajo näkyy henkilöautoissa erityisesti takajarrulevyjen ruosteisuutena ja takajarrujen jumimisena...
  2. J

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Adaptiivinen vakkari toimii ihan hyvin, ei siinä mitään. Ainoa miinus on tuo ettei EV tilaa voi sen kanssa käyttää. Auto nakkaa bensalle herkemmin kuin EV:n kanssa manuaalisti (pedaalisti?) ajaessa. Kesällä eroa ei juuri huomaa mutta talvella ero on melko selvä. Polkimella ajaessa sähköajon saa...
  3. J

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Sanoin väärin tuosta regeneroinnista se tietysti toimii mutta vaan 0-tasolla, jarrutellessa tason voi säätää isommaksi vaihdekepillä kun adaptiivinen vakkari on pois päältä, tarkoitin tuota EV-tilaa. Onkin tullut tavaksi risteystä lähestyessä heittää vakkari pois ja heilauttaa kepistä...kotia...
  4. J

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Aina kun auto kotona tai missä vaan voi ladata niin lataustöpseli kiinni. Sillä tavalla omat ajot kaupungissa kesäkelillä menee lähes täysin sähköllä ECO-mode ei ole kyllä tosiaankaan paljoa säästänyt mutta eipä juuri haitannutkaan. EV-nappi pohjaan kaupungissa niin käyttää mahdollisimman...
  5. J

    Outlander phev 2019 esilämmitys

    Polttomoottriahan tuo esilämmitys ei lämmitä eli vaikka sisätila on lämmin niin bensamoottori on ympäristön lämpöinen. Sisätilan kylmyys pakkasella voi johtua jäähdytysjärjestelmään sakkautuneesta moskasta. Minun autosta korjattiin - eli huuhdeltiin moottorin lohko - viime viikolla ja auto...
Takaisin
Ylös Bottom