Hakutulokset

  1. P

    Rengaspaineen näyttö

    Vaihdoin kesärenkaat eilen ja sen jälkeen näyttöön tuli tämmöinen teksti. Voiko/tietääkö joku miten tämän saisi pois? Oon yrittäny asetuksista muuttaa 1->2 ja resetoinut rengaspaineet mutta näyttö on ja pysyy. Sinoa joka muuttui on vilkun ääni Mitä tein väärin tai mitä pitäisi tehdä että sais...
  2. P

    Taloudellinen ajo PHEV:llä

    Mielekiinnolla luen näitä viestejä, kysymyksiä ja vastauksia, kun näin uutena Outlander PHEVin omistajana haluan oppia autosta mahdollisimman paljon. Yhtä aihealuetta en yrityksistä huolimatta ole löytänyt. Nimittäin "taloudellinen ajo". Ohjekirjasta en ole osannut poimia kaikkia asioita niin...
  3. P

    Mallilyhennykset ja BMU-päivitys

    Uutena Outlanderin omistajana kysyisin että mikähän on tuo BMU-päivitys? Ja mitähän mahtaa tarkoittaa nuo mallilyhennykset esimerkiksi MY-19 ja MY-20? Itse osti auton n. kuukausi sitten. Ruotsin tuntiauto vm -20 Instyle versiona.
  4. P

    Lisävirtaa Pheviin vm -20

    Voiko mitsun outlander pheviin antaa käynnistys apua varavirtalähteellä tai toisesta autosta? Mulla nimittäin mökillä auto joutuu seisomaan muutamia päiviä pakkasessa enkä tiedä tuommosesta phevistä paljon mitään. Kiva olis saada auto käyntiin että pääsis mökiltä kotiin. Onko webaston laitto...
  5. P

    Android Auto

    No niin näin Outlanderin uutena omistaja pitää heti kysyä enemmän asioista perillä olevilta henkilöiltä seuraavaa. Ostin tosiaan eilen Mitsun Outlanderikn vm -20. Aloin yhdistämään siihen puhelinta tuolla Android auto versiolla. Onko niin että siinä pitää olla kaapeli kiinni joka kerta kun...
Takaisin
Ylös Bottom