Hakutulokset

  1. R

    Nyt se jakoremmi katkes!!

    Vs: Nyt se jakoremmi katkes!! Kiitos Muza, sieltähän se liitin löytyi
  2. R

    Nyt se jakoremmi katkes!!

    Vs: Nyt se jakoremmi katkes!! Kiitos, tarkistan asian keskiviikkona kun taas pääsen auton kimppuun :peukku
  3. R

    Nyt se jakoremmi katkes!!

    Vs: Nyt se jakoremmi katkes!! niin siis syy, miksi nakutuksentunnistin antaa vikakoodia on se, ettei tossa uudessa koneessa sitä ollut ollenkaan kiinni :seina . otin vanhasta koneesta siis nyt sen, ja sen anturin päässä on vaan piuha, joka on katkastu, ilmeisesti liittimen kohdalta. Tarttis...
  4. R

    Nyt se jakoremmi katkes!!

    Vs: Nyt se jakoremmi katkes!! Noniin poijjaat! Nyt on kone vaihdettu ja muuten pelittää hyvin, paitti että vikakoodinlukija antaa vikakoodia nakutuksentunnistimesta, ja kierrokset on tyhjäkäynnillä semmoset 2.5k. Nyt kysynkin, mistä löytyy tuon tunnistimen johdotus, kun olen sen johonkin...
  5. R

    galantin jakopään remppa

    Vs: galantin jakopään remppa Niin ja laakerit SKF
  6. R

    galantin jakopään remppa

    Vs: galantin jakopään remppa Motonetissä työskennelleenä voin sanoa että ainakin kaikki jakohihnasarjana ostetut hihnat on Gates merkkisiä, ja pelittää ihan hyvin :peukku
  7. R

    Galant GTi Tyhjäkäynti

    Vs: Galant GTi Tyhjäkäynti Ettei olis sitten ollu siinä vika, että jako oli vähän pielessä ? Hihna meinaan katkesi myöhemmin syksyllä ja kone solmuun :)
  8. R

    Nyt se jakoremmi katkes!!

    Vs: Nyt se jakoremmi katkes!! Joo koitan ottaa tolla kännykameralla jotain kuvia :) Ja koneen hintahan oli 1290€, mut jotain jakopäänosaa siihen sit lisäks niin päästään tohon 1.5k:hon
  9. R

    Outo suhina kojelaudan takaa...

    Vs: Outo suhina kojelaudan takaa... Mulla alko se suhina heti kun asensin poppikset mun galanttiin. ku jätin kokonaan yhen läpivientikumin laittamatta takas kun se ei enää mahu siihen ku johto on niin paksu. ja suhina kuuluu nimenomaan vain sillon kun moottorissa veto päällä, ajattelin aluks...
  10. R

    Nyt se jakoremmi katkes!!

    Vs: Nyt se jakoremmi katkes!! Joop, mulla katkes kans hihna gti:stä syksyllä, nyt vasta oon saanu työn alle, kun ei tota rahaa oikein sillon ollu. Koneesta meni männät, venat, kiertokanget ja alakerta ja muuta kivaa, se on niin solmussa, ettei korjaajakaan oo koskaan nähny tommosta tuhoa. Nyt...
  11. R

    Galant GTi Tyhjäkäynti

    Tuliko kallis paukku?
  12. R

    Galant GTi Tyhjäkäynti

    Näitä otsikoita nyt on jonkin verran ollut, mutten täysin samanlaista vikaa löytänyt haulla keltään. Eli ostin vm 91 gti:n tuossa kesällä, aluksi siinä oli kylmänä semmonen vika että kierrokset pomppi tyhjäkäynnillä 1000-2500rpm, nykyään se on ruvennu tekemään sitä lämpimänäkin, ja tuntuu että...
  13. R

    Sisustan rämiseminen

    Nii, tai eikse voi olla myös ihan siitä että veto päällä renkaat pyrkivät vähän sutimaan, joka vois aiheuttaa tärinän ja semmosen pienen pomppimisen :D
Takaisin
Ylös Bottom