Hakutulokset

  1. _jkh_

    EVO 9 Ongelmaa - Valot päällä väkisin eikä käynnisty (ongelma löydetty)

    Pesin autoa ja olin kuivaamassa sitä, ni sytty ajovalot päälle ja sit ku viiksestä sammutin valot, ni ne sammu mut mittaristoon jäi muutamat merkkivalot palamaan, eikä sammu ollenkaan. no sit yritin starttaa, ni ei käynnisty ?? pyörittää hyvin mut ei vaan käynnisty. merkkivalot palaa koko ajan...
  2. _jkh_

    evo 9 vilkkurele

    elikkäs evo 9 vilkkurele, ni onko ketään tutkinu sitä tai tietoinen siitä ? ku se tuntuu et se naksuu sulaketaulun takana siel kuskin jalka tilassa, mut sit ku sen sinisen boxin avaa ni siel ei oo sellasta perinteistä relettä vaan ihan pelkkä piirilevy :seina
  3. _jkh_

    maf paine puolelle ??

    voiko evo 9 laittaa maf mittarin painepuolelle ku se on nyt imupuolella ? tai onko kellään tietoo ku noihin nissaneihin ainakin on laitettu painepuolelle ja toiminut paremmin ?
  4. _jkh_

    Evoon talvirenkaat !!

    Oon aika ajoissa liikenteessä ku talvirenkaita oon jo ostamassa ;D Mutta minkälaisia talvirenkaita olette käyttänyt evoissa ? Autolla ajetaan pääsääntöisesti pk-seudulla ja jääradalle on sitten omat renkaat, et varmaan kannattais laittaa alle kitkarenkaat !!!
  5. _jkh_

    Cooleri puhtaaks

    Milläs saan välijäähdyttimen puhtaaks ku on menny vähän paskaseks ? Lika pinttyny kiinni ja ei lähde pois ja olis hyvä saada kennokin puhdistettua paremman jäähdytys tehon vuoksi ?
Takaisin
Ylös Bottom