Hakutulokset

  1. TjjR

    Ystävämme Merlin:in muistoa kunniottaen.

    Vs: Ystävämme Merlin:in muistoa kunniottaen. Pysähdyttävä tieto, itse kuulin vasta nyt laurista Osanottoni.. Todella hieno mies kyseessä Lepäköön rauhassa.. -TjjR
  2. TjjR

    Varastettu navigaattori Nivalassa

    Vs: Varastettu navigaattori Nivalassa ja tuossapa vielä kuvaa
  3. TjjR

    Varastettu navigaattori Nivalassa

    Elikkäs varastettu 09-10.08.08 Nivalassa MIO c320 GPS Navigaattori MUSTA, Naapankaari 12.sta klo 19.00(9.8 ) - 18.00(10.8 ) välisenä aikana. silmät tarkkana jos jossai DX corollassa tms muussa vastaavassa moinen laite näkyypi olevan / myynissä. Pohjoispohjanmaan alue.. :seina
  4. TjjR

    Sigman madalluksesta

    Vs: Sigman madalluksesta jos joku haluaa lyyä viisaanpään tyhmänpään kanssa yhteen ja selvittää jotain tuosta aktiivijousituksesta niin minuun voi ottaa yhteyttä! on nimittäin ongelma joka pitäisi saada korjattua ilman ylimääräisiä yli 100€ kustannuksia hoidettua..!
  5. TjjR

    Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

    Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"? Täytyypäs tutkia asiaa! kiitoksia tuosta tiedosta!
  6. TjjR

    Hauskaa Juhannusta 2008

    Vs: Hauskaa Juhannusta 2008 päivähän vois lähteä käyntiin vaikka olusella :)) hyvät jussit kaikille :peukku
  7. TjjR

    EVO 3 katon ruostesuojaus

    Vs: EVO 3 katon ruostesuojaus killer massaa korkeintaan, jos laitat sitä bitumimattoa sinne kattoo niin se evo painaa kohta enemmän ku mun sigma :peukku
  8. TjjR

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? sigmaan momon kangas matot tuli hommattua :P
  9. TjjR

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? tuli hommattua Reppu :peukku
  10. TjjR

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? karvan verta 600€
  11. TjjR

    Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

    Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"? lisätään nyt tähän vielä se että autoa ei ole pakosta nostaa taivaalle aina että minun puolesta olokoon kentässä.. kuhan sais keulan alas vaan..! ::)
  12. TjjR

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? vaikka mieltä kaikki painaa niin pitää nyt hehkuttaa että tässä mp kortti tuli ajeltua ihtelle 3 päivässä jos ei teoria istuntoja lasketa 2 ensimmäiseltä päivältä ja nyt on kortti taskus :peukku
  13. TjjR

    känni topic

    Vs: känni topic perrrkele! kyl tuppaa vituttaa.. ja sit tuppaa avautuun ku käyttää tuota alkoholia ::)
  14. TjjR

    Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

    Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"? tästäpä löytyy minun ihmetyksen aiheet.. DEFAN digital controll box???? mikä vidu? oli liitin irti.. eikä tohi törkätä kiinni ennenku auto on kotipihassa eikä vuokra-asuntojen pihassa.. sanottasko että huonoja kokemuksia siittä kokeilusta.. "ruuvi"...
  15. TjjR

    Sigmaan ralliratin keskiö..

    Vs: Sigmaan ralliratin keskiö.. minkäs keskiö natsas? =)
  16. TjjR

    Vanteet??

    Vs: Vanteet?? kiitosta, joskus sitä vaan vannevalinta osuu kohalleen :peukku vieläpä pittää saaja sigman keula alas niin hyvä tullee.. mites se hydrauliikka järkkä oikeen pitäs toimia? pitäskö siihen järkkään kuulua jonkinsortin säiliö? jos kuuluu niin mulla ei oo ilmeisesti niitä ku letkujen...
  17. TjjR

    Vanteet??

    Vs: Vanteet?? ihtelleni löysin OXXON 19" Vanteet =)
  18. TjjR

    Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

    Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"? auto lyö soralla niin pitkään tyhjää ku antaa jauhaa.. elikkä luistonesto ei pelaa.
  19. TjjR

    Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

    Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"? OHO aika kohtuu hintaan kyl :o :o ittelkää tarvis tosiaan ku saada etupää alas niin ei kulukis nokkapystys jokapaikkaa.. edit: 1:51 Pitäsköhän kahtoo tuosta luettelosta suoriltaan ilma-alusta 8) tosin talvella ei taida oikeen pelittää.. joka taas tarkottas...
  20. TjjR

    Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

    Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"? mitähän tuo takomo ottaa sitte nuista jousista ???
Takaisin
Ylös Bottom